سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش دمای هوا تا روز چهارشنبه در مناطق گرمسیری کرمانشاه

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : دمای هوا تا روز چهارشنبه، در مناطق گرمسیری استان به آرامی افزایش و در نواحی معتدل و سردسیر، بطور نسبی کاهش خواهد یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهناز حق‌پرست کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طبق تحلیلی که صبح امروز از نقشه‌ها داشتیم هوای استان همچنان تا اواسط هفته‌جاری، صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود.

او گفت: وزش باد که در ساعاتی از بعدازظهر هر روز، به‌خصوص در نیمه غربی استان نمود بیشتری خواهد داشت؛ در برخی نقاط با گردوخاک محلی نیز همراه می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: تا روز چهارشنبه، دمای هوا در مناطق گرمسیری به آرامی افزایش خواهد یافت؛ اما در نواحی معتدل و سردسیر، تا اوایل هفته آینده بطور نسبی شاهد کاهش و خنک شدن هوا خواهیم بود.

او دمای هوای کرمانشاه را طی ۲۴ ساعت گذشته بین حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۱ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: در این بازده زمانی قصرشیرین با بیشینه دمای ۴۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان و شهرستان کنگاور با کمینه دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد به‌عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.