سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان شهریور؛

بهره برداری از مرحله نخست بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس

استاندار هرمزگان از بهره برداری مرحله نخست بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس تا پایان شهریور خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان پس از بازدید از طرح‌های شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه مرحله نخست بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس شامل ۲۲۰ تخت‌خواب است گفت: در نهایت این بیمارستان در همه بخش‌ها تا پایان سالجاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید؛


فریدون همتی با اشاره به بازدید از قطعات ۲ و سه بلوار ساحلی شرق بندرعباس افزود: این بلوار از طرح‌های بزرگ در کشور است و دارای ویژگی‌های خوب به لحاظ طول و عرض، لاین‌های تندرو و کندرو، مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی و فضای سبز مناسب است که پیشرفت خوبی دارد و طبق برنامه‌ریزی تا پایان تیرماه و اوایل مرداد ماه امسال مرحله نخست این طرح باید به نتیجه برسد و آماده بهره‌برداری شود.

او با اشاره به بازدید از ساماندهی قایق‌های صیادی در بندر صیادی شیلات در بندرعباس گفت: عملیات اجرایی ساخت مارینا در شهر بندرعباس بزودی آغاز و قایق‌های تفریحی و گردشگری دریایی در این قالب ساماندهی می‌شوند.

استاندار هرمزگان گفت: جاده سیاهو با انشعاب از بزرگراه بندرعباس - سیرجان، تا سیاهو درحال ساخت است و روستا‌های اطراف را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.

همتی با اشاره به بازدید از سد زاکین، افزود: این سد دارای مخزن پنج و نیم میلیون مترمکعبی، ارتفاع ۴۵ متر و طول تاج ۱۸۰ متر است و در تامین آب شرب روستا‌ها و همچنین ۳۵۰ هکتار زمین‌های کشاورزی و باغ‌های پایین دست این سد و تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی نقش مهمی خواهد داشت.

او گفت: در این بازدید، دستور‌های جدید برای سرعت بخشی در کار و رفع موانع پیمانکار این طرح صادر شد و طبق برنامه، این سد تا هفته دولت سالجاری باید به بهره‌برداری برسد که در منطقه سیاهو، تحول خوبی ایجاد می‌کند.

انتهای خبر / ز

برچسب ها: بیمارستان ، استاندار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.