سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت حامیان کشور کویت از ۱۵۰ یتیم خراسان شمالی

جلسه هم اندیشی جذب حامیان خارج از کشور با حضور شهرآبی، مدیر کل امور بین الملل و مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی  به پالایش حامیان غیرفعال و همچنین احصاء نیازمندی ایتام در زمینه مسکن و جهیزیه تاکید کرد.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه در مجموع ۲۱ هزار حامی با این نهاد همکاری دارند، شمار حامیان خارج کشور را ۳۱ نفر اعلام کرد و افزود: تا کنون ۵۵۰ میلیون تومان از طریق حامیان خارج کشور برای ایتام جذب شده است.

مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی یاد آور شد: ۱۵۰ یتیم  امسال توسط حامیان کشور کویت مورد حمایت قرار گرفتند.

او در ادامه به برنامه امسال در حوزه اکرام ایتام در خارج کشور اشاره و افزود : امسال پیش بینی شده بیش از سه میلیارد تومان از محل کمک‌های حامیان خارج کشور جذب درآمد داشته باشیم.

الهی راد گفت: کمیته امداد خراسان شمالی از ۶ هزار و ۶۶۵ یتیم و فرزندان محسنین این استان حمایت می‌کند که سه هزار و ۳۶۴ نفر آن‌هایتیم و باقی‌مانده نیز فرزندان محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: حامیان خیراندیش خراسان شمالی پارسال ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد کمک کردند.


انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.