سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی پور: محبت‌های مجیدی را جبران می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تلاش می‌کنیم تا محبت‌های فرهاد مجیدی را جبران و از او تشکر کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی مهدی پور بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص پیروزی تیمش مقابل گل گهر گفت: خدا را شکر بازی سختی را بردیم. گل گهر تیم خوبی بود و می‌دانستیم بازی سختی داریم، اما پیروز شدیم.

او ادامه داد: مجیدی در بازی قبلی ده میلیون تومان و برای این بازی بیست میلیون تومان به عنوان پاداش به ما پرداخت کرد و واقعا از او تشکر می‌کنیم. تلاش می‌کنیم تا محبت‌های مجیدی را جبران کنیم.

مهدی پور درباره اینکه کنعانی زادگان اعلام کرده بازیکنان استقلال دریافتی بیشتری دارند، بیان کرد: درست نیست تیم‌ها درباره یکدیگر صحبت کنند و بهتر است کنعانی زادگان بیشتر تمرکز خود را روی تیمش بگذارد. مشکلات استقلال برای همه مشخص است.

او افزود: ما به دنبال این هستیم تا امکانات خوبی داشته باشیم. ما قدری تنها هستیم. وقتی مجیدی برای تیم دست به جیب می‌شود پس یعنی وضعیت تیم ما خوب نیست. به هیچ عنوان نمی‌دانیم هیئت مدیره و مدیر عامل کجا هستند. فقط هر روز بازیکنان و کادر فنی همدیگر را می‌بینند. هر بازی تلاش می‌کنم تا به تیمم کمک کنم. هر گلی که من بزنم نتیجه کار تیمی بچه‌ها است. گل بسیار زیبایی را به ثمر رساندیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.