سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشجوی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان، برگزیده جشنواره تندیس ملی فرشته سلامت

جاسم صالحی دانشجوی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان در جشنواره تندیس ملی "فرشته سلامت" وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزیده شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،جاسم صالحی دبیر پویش مبارزه با کرونا و دبیر کانون سلامت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در جشنواره "آیین ملی اهدا تندیس فداکاری" و در مرحله دانشگاهی جشنواره ملی "تندیس فرشته سلامت" برگزیده شد.

اجرای تندیس ملی "فرشته سلامت" فعالیتی در راستای پویش دانشجویی مقابله با کرونا بود و برپایی تندیس ملی "فرشته سلامت" به پیشنهاد دانشگاه شهید بهشتی به منظور تکریم دانشجویان فعال در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و ارج نهادن به روحیه کار داوطلبی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی و ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی طراحی و اجرا شد.

معیارهای داوری تندیس ملی فرشته سلامت

حضور در طرح غربالگری، برگزاری یا مشارکت در برنامه‌های امیدبخش و شادی‌آفرین مذهبی، فرهنگی و اجتماعی، راه‌اندازی وبینار آموزشی، طراحی بروشور، تراکتریال پمفلت و...، تولید محتوای آموزشی یا پژوهشی، حضور داوطلبانه در نقاهتگاه، حضور داوطلبانه در فعالیت‌های هلال احمر، حضور در فعالیت‌های جهادی، مشارکت در ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی و اختصاصی دانشگاه‌ها، حضور در فعالیت‌های خیریه، سامانه ۳۰۴۰، اختراع، ابداع و نوآوری از جمله شاخص‌ها در ارزیابی فعالیت‌های داوطلبانه بود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.