سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب جمعه انار:

حضور مردم در انتخابات دشمنان را ترساند

حجت الاسلام منتظری گفت:حضور قریب به ۳۰ میلیون نفر پای صندوق‌های رای پشت دشمنان انقلاب اسلامی ، منافقان و فتنه گران را لرزانده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری،امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز به انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت:حضور حماسی و شورانگیز مردم در انتخابات ۲۸خرداد آزمون بزرگ دیگری در صفحه درخشان افتخارات ایران اسلامی و نشانه آشکار عزم راسخ ملت بزرگ ایران بود.

حجت الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌ها افزود: به رغم گلایه‌ها و انتقادات مردم از دشواری‌های معیشت طبقات ضعیف و سوء مدیریت‌ها و دلتنگی از بیماری واگیرکرونا و مخالف خوانی‌های دوست و دشمن و برخی اختلالات در جریان رای گیری حضور قریب به ۳۰ میلیون نفر پای صندوق‌های رای پشت دشمنان انقلاب اسلامی و منافقان و فتنه گران را لرزانده است.

او افزود:رای قاطع ملت بزرگ ایران به حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران موجب افتخار است و از خداوند متعال موفقیت و پیروزی ایشان را در همه عرصه‌ها مسئلت می‌نماییم.

حجت الاسلام منتظری گفت:انتخابات شورا‌ها هم با شکوه هر چه تمامتر برگزار شد و مهمترین نکته به منتخبان شورا‌ها این است که رمز موفقیت شما وحدت، اتحاد، همراهی و همدلی، یکرنگی و انگیزه خدمت به مردم است ،دوگانگی و دودستگی در شورا‌های اسلامی پسندیده نیست و از همین ابتدا نباید احساس دودستگی و دوگانگی در شوراهااحساس شود ،شورا‌های شهر و روستا باید مشکلات شهر‌ها و روستا‌ها را بررسی نموده و در صدد رفع این مشکلات باشد.

امام جمعه شهرستان انار افزود:یکی از دغدغه‌ها و گلایه‌های شدید مردم افزایش قیمت زمین است که بسیاری از جوان‌ها را گلایه‌مند کرده است.

حجت الاسلام منتظری به سالگرد شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام در سال ۱۳۶۰ اشاره کرد و گفت:شهید مظلوم آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، شهیدان رجایی و باهنر و هفده هزار نفر از مردم مظلوم ایران توسط منافقینی که امروز در دامن اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها نگهداری می‌شوند به شهادت رسیدند.

اوادامه داد: ارزش شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و شهیدان رجایی و باهنر به این بود که مردمی و خدمتگزار مردم بودند حادثه ۷ تیر و شهدای گرانقدر آن روز، مخصوصا شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی سند مظلومیت ملت ایران و جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام منتظری افزود: امروز می‌بینیم همان کشور‌هایی که ادعای مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر را دارند از قاتلین ۱۷ هزار نفر از ملت ایران حمایت می‌کنند ،در همین انتخابات اخیر مشاهده کردیم که منافقین از خدا بی خبر با حمایت کشور‌های اروپایی و آمریکایی مدعی دفاع از حقوق بشر و دموکراسی؛ رای دهندگان ایران را مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.