سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود ناگهانی شیر دریایی حین گزارش زنده تلویزیونی!

ماهیگیر محلی در یک گزارش زنده تلویزیونی در حال صحبت بود که ناگهان شیر دریایی در پشت سر او ظاهر و وی مجبور به فرار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پخش‌های زنده تلویزیونی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه است. از سوتی مجری، خبرنگار یا مهمان برنامه گرفته تا قرار گرفتن یک موجود زنده در مقابل کادر دوربین تلویزیون، اتفاقی که به تازگی در پخش یک گزارش زنده تلویزیون شیلی رخ داد.

ماجرا از این قرار بود که بنا به گزارش BBC در اتفاقی کم سابقه شهر تومه، شهری در منطقه بیو شیلی با هجوم بیش از ۳۰۰ شیر دریایی مواجه شد. گزارشگر شبکه رویتز با حضور در این منطقه در حال تهیه گزارش و مصاحبه با ماهیگیر محلی بود که هجوم شیر دریایی گزارش را نیمه کاره گذاشت.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که در حالی که ماهیگیر در مورد معضل هجوم شیر‌های دریایی به منطقه محل سکونتش در حال صحبت است ناگهان یک شیر به سمت وی حرکت می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود این ماهیگیر با دیدن شیر که به سمت او در حال حرکت است از مقابل دوربین زنده تلویزیونی فرار می‌کند.


بیشتر بخوانید


این ویدئو پس از انتشار توسط خبرگزاری رویترز از زمان انتشار تاکنون بیش از ۸ هزار بیننده داشته است. گفتنی است؛ بر اساس گزارش‌ها تصور می‌شود این شیر‌های دریایی از شکارچیان خود مانند یا نهنگ‌های قاتل فرار کرده اند. برخی نیز بر این باورند که طوفان‌های دریایی عامل هجوم شیر‌ها به این منطقه بوده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۲۴ ۰۷ تير ۱۴۰۰
جالب بود... ولی خیلی نترسید این بنده خدا
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۶ تير ۱۴۰۰
آقا شیر دریایی دوربینی!!
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۶ تير ۱۴۰۰
میخوام برم چندتا شیر دریایی بخرم توی خونه نگهداری کنم. من کلاً علاقه زیادی به پرورش موجودات دارم مثلاً یکبار یه سنجاب خیلی کوچیک داشتم، اونقدر بهش غذا دادم که چاق چاق شده بود و نمیتونست تکون بخوره !! این شیرهای دریایی هم که خودشون به اندازه کافی چاق هستند، اگه من هم بهشون غذا بدم، تبدیل به فیل دریایی میشن !!!!
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۶ تير ۱۴۰۰
زنده باد شیر دریایی
چقدر ملوسه !!!
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۶ تير ۱۴۰۰
ای کاش من یک شیر دریایی بودم؛
یا حتی یک فیل دریایی؛
یا یک گاو دریایی؛
یا یک اسب دریایی؛
یا یک گراز دریایی (والروس)؛
یا حتی حتی حتی یک گوسفند دریایی !!!
این موجودات لااقل در زندگی اینقدر سختی نمیکشند. تمام دغدغه‌شون اینه که یه لقمه غذا پیدا کنند بخورند. اما من باید از صبح تا شب برای کارهای بیهوده رنج و سختی بکشم .
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۶ تير ۱۴۰۰
حالا چرا دریایی مگه حیوونای خشکی کار میکنن
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۶ تير ۱۴۰۰
خیلی عالی بود کلی خندیدیم!!!!!!
زهرا
۲۳:۲۲ ۰۶ تير ۱۴۰۰
خوش به حالت به چه چیزا خنده ات میگیره