سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات باورنکردنی کودک خردسالی که ۲ شب را در جنگل گذراند!

کودک ۲۱ ماهه‌ای که پس از مفقود شدن، ۲ شب متوالی را در جنگل گذرانده بود به طرزی معجزه آسا نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کودک خردسالی که دوشنبه شب در خانه شان در پالازولو سل سنیو، شهری در شمال شرقی فلورانس ایتالیا مفقود شده بود به طور تصادفی پیدا شد. «نیکولا تانتورلی» در حالی که در تختخواب خود حضور داشت ناگهان مفقود شد. یک گزارشگر تلویزیون ایتالیا پس از شنیدن صدای گریه‌های کودک موفق به نجات جان وی شد. «گیئوسپی دی توماسو»، گزارشگر تلویزیون Rai ایتالیا برای تهیه گزارشی در مورد مفقودشدن این پسر در حال عزیمت به خانه آن‌ها بود که به طور تصادفی صدای گریه وی را از پایین یک دره شنید.

توماسو در این باره گفت: «به محض اینکه این کودک ما را دید شروع به گریه کردن کرد. یک احساس فوق االعاده دارم، من واقعا چنین چیزی را نمی‌توانم تصور کنم. این کودک پس از یک شب کامل آن هم در یک جنگل انبوه، این از آن داستان‌هایی است که کمتر کسی باور می‌کند که پایانی خوش داشته باشد.»


بیشتر بخوانید

«گیان پیئرو فیلیپ موسچِتی»، شهردار محلی در کنفرانس خبری خود این کودک را بسیار فعال و سرزنده توصیف کرد. او به ABC نیوز گفت: « پیموده است. این کودک بیش از ۲.۵ کیلومتر را پیموده بود! واقعا نمی‌دانیم چطور این بچه این مسافت را طی کرده است؟ او به بیرون از خانه آمده، از خانه شان دور و دورتر شده و یک شب کامل را بیرون گذرانده است.»

بنا به گفته مقامات محلی این کودک دوشنبه شب پس از خروج از خانه شان در منطقه کوهستانی آپنین در این منطقه جنگلی سرگردان شده بود. پس از اعلام مفقودشدن این کودک عملیات نجات با شرکت ۱۰۰۰ تن از نیرو‌های ویژه شرایط اضطراری و همچنین دواطلبان محلی به همراه نیرو‌های پلیس آغاز شد.

بنا به گزارش ایتالیا نیوز ۲۴، در لحظه پیدا شدن کودک، جای یک کبودی روی سر وی و همچنین چند خراشیدگی در بدنش دیده می‌شد. این کودک بلافاصله توسط یک بالگرد به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۶ تير ۱۴۰۰
زیر پوست بچه جماعت باید یه چیپس گذاشت