سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشرف غنی با خانواده‌ نیرو‌های آمریکایی کشته شده در افغانستان دیدار کرد

رئیس جمهور افغانستان در سفرش به آمریکا با خانواده‌های کشته‌های نیرو‌های آمریکایی در افغانستان دیدار کرد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان امروز جمعه نوشت رئیس جمهور محمد اشرف غنی در سفرش به آمریکا با خانواده‌های قربانیان نیرو‌های آمریکایی که در افغانستان حضور داشتند، دیدار کرد.

ارگ ریاست جمهوری افزوده است که اشرف غنی از خدمات و قربانی‌های نیرو‌های متذکره در راستای اهداف مشترک از جمله مبارزه با تروریسم قدردانی بعمل آورد.

پیش از این رئیس جمهوری افغانستان با هیأت همراهش با سناتور باب منندز، رئیس کمیته  روابط خارجی سنا و سناتور جیم ریش، عضو کمیته‌ روابط خارجی سنای آمریکا دیدار کرده بودند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمدگودرزی
۱۲:۱۹ ۰۴ تير ۱۴۰۰
باسلام. بجزء چند ساعت پیش که بد از مدتی به اختلاف افغانستان ورود کردم به ۲۱ اردیبهشت یعنی چیزی نزدیک به ۴۵ روز میگذرد اون روز موقعیت خوبی از نظر امنیتی نداشتم اما به دلیل همسایگی و هم دردی وسط خیابان شروع به دلجوی به جوانان و مسئولین را به خود کفای و خود سازی از درون قدرت گرفتن و استفاده از جوانان برای امنیت افعانستان قوت قلب بخشیدیم؛ اما تا زمانی که خود شون به این کار و اقدام تصمیم ۱۰۰٪ نگیرند نمیشه هر لحظه وارد شد و دخالت کرد از دور اخبار و تحرکات را برسی کردیم شاید زمان فرارسد و به سهم خود وظیفه خود را انجام دهیم به رفتار محمد اشرف غنی باید بگیم فعلاً رئیس جمهور افعانستان چاری رفع مشگل را در غرب میبیند و از خدا میخواهیم که هر چه زودتر جوبایدن به مشگلات افعانستان پایان دهد اگر یاری و هرگونه کمکی از دست ما ساخته میشود در باب وظیفه حاضر خواهیم بود موفق باشید؛ باتشکر