سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاریخ بازی دوستانه تیم ملی فوتسال با بلاروس مشخص شد

با اعلام لیلا یارمحمدی، رئیس دپارتمان فوتسال فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال از ۶ تا ۱۰ شهریور ۲ بازی دوستانه با بلاروس برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات جام جهانی قرار است قبل از شرکت در این رقابت‌ها، چند بازی دوستانه با کشور‌های مختلف برگزار کند.

لیلا یارمحمدی، رئیس دپارتمان فوتسال فدراسیون فوتبال، امروز اعلام کرد که فدراسیون فوتبال بلاروس دعوتنامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده و خواستار ۲ بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال کشورمان شده است.

آن طور که یارمحمدی اعلام کرده، ملی پوشان فوتسال کشورمان قرار است از ۶ تا ۱۰ شهریور ۲ بازی دوستانه با تیم ملی بلاروس در این کشور برگزار کنند. از همین رو ملی پوشان کشورمان بعد از انجام بازی دوستانه با بلاروس بلافاصله به ایران بر می‌گردند و بعد از چند روز استراحت، ۱۸ شهریور ماه ایران را به مقصد لیتوانی جهت شرکت در مسابقات جام جهانی ترک خواهند کرد.

نهمین دوره از مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود.

تیم ملی کشورمان در این بازی‌ها در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا هم‌گروه شده است.

ملی پوشان فوتسال کشورمان در اولین مسابقه خود در جام جهانی، روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه باید به مصاف تیم ملی صربستان بروند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.