سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد فضای اختصاصی برای بانک خون در راور/ اهدای خون به مناسبت هفته قوه قضائیه

طی نشستی راهکار‌های لازم برای بهبود وضعیت بانک خون بیمارستان علی ابن ابیطالب راور بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان کرمان اثنی عشری مشاور مدیر کل و رئیس حراست اداره کل انتقال خون استان کرمان و مطهره قاضی زاده مدیر پزشکی و مسئول هموویژلانس از بیمارستان علی بن ابیطالب شهرستان راور بازدید کردند.

طی این بازدید پس از بررسی وضعیت بانک خون بیمارستان و برگزاری نشست با  پیشگویی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان راور و مدیر و مسئولان بیمارستان راور مسائل و مشکلات موجود بررسی و راهکار‌های لازم برای بهبود وضعیت بانک خون بیمارستان علی ابن ابیطالب راور ارائه شد.

در این جلسه ضمن قدردانی ازاقدامات انجام شده، مقرر گردید تا نسبت به ایجاد فضای اختصاصی اقدام لازم صورت پذیرد.

همچنین با توجه به حجم ضایعات فراورده‌های خونی یکسری موارد توسط کارشناسان انتقال خون پیشنهاد شد و مسئولان مربوطه در بیمارستان موظف شدند این موارد را بررسی و اجرا کنند و نتایج مربوطه در کمیته بعدی ارائه شود.

 بیمارستان علی بن ابیطالب راور تنها بیمارستان در این شهرستان است،هر بیمارستان یک بانک خون دارد و هر چند وقت یکبار برای چک کردن استاندارد‌های انتقال خون بازدید از بیمارستان ها انجام می شود.

اهدای ۴ هزار ۹۵۰ سی سی خون به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه

رئیس و کارکنان دادگاه بخش بروات بم به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه و با هدف کمک به بیماران نیازمند به خون به میدان آمدند.

 جمعی از کارکنان دادگاه بخش بروات بم با حضور در پایگاه انتقال خون بم صحنه‌های نابی از انسانیت را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.