سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر برنامه پیام نیازمند: قراردادی با باشگاه پرتغالی امضا نشده است

مدیر برنامه پیام نیازمند، دروازه بان ملی پوش سپاهان خبر عقد قرارداد با باشگاه پورتیموننزه را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دلگادو، خبرنگار نشریه آبولای پرتغال مدعی شده است که مذاکرات پیام نیازمند، دروازه بان تیم فوتبال سپاهان با باشگاه پورتیموننزه به مراحل نهایی رسیده و مدت قراردادش نیز ۳ ساله خواهد بود؛ اما این موضوع تکذیب شد.  

طیبی، مدیر برنامه پیام نیازمند ضمن تکذیب این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: نیازمند پیشنهاد رسمی از باشگاه پورتیموننزه پرتغال دارد، اما هنوز قراردادی امضا نشده است. همه تمرکز این دروازه بان روی پایان مسابقات  لیگ برتر فوتبال و بازی در تیم سپاهان است. نیازمند تصمیمش را آخر فصل می‌گیرد و بعد از پایان مسابقات خودش و خانواده اش سبک و سنگین می‌کنند تا به جمع بندی نهایی برسند.  

او ادامه داد: توافقی نشده است. به طور اصولی ما باید به پرتغال برویم و در آن جا توافق نهایی انجام شود. پیشنهاد رسمی داده اند، اما ما هنوز جواب نهایی را به آن‌ها اعلام نکردیم و قرارداد رسمی منعقد نشده است.  

مدیر برنامه نیازمند درباره این که قرارداد این دروازه بان در پایان فصل با سپاهان به پایان می‌رسد، گفت: قرارداد نیازمند با سپاهان تا پایان این فصل از لیگ برتر فوتبال است.  

او در پایان گفت: ۲ باشگاه پرتغالی به نیازمند پیشنهاد رسمی داده اند که بعد از پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال در این باره  تصمیم گیری می‌کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.