سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۲۱۰ میلیارد تومان جهیزیه به نوعروسان نیازمند

معاون اداری مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در راستای کمک به ازدواج جوانان زیرپوشش کمیته امداد، همزمان با دهه کرامت ۱۴ هزار سری جهیزیه به مددجویان زیرپوشش این نهاد اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید باجلان معاون اداری مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) در آیین اهدای جهیزیه به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و جشن ازداج ۳۲۰ مددجوی زیرپوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای کمک به ازدواج جوانان زیرپوشش این نهاد همزمان با دهه کرامت ۱۴ هزار سری جهیزیه به مددجویان زیرپوشش این نهاد اهدا شد.

او افزود: جهیزیه تهیه شده برای زوج‌های جوان در قالب لوازم اصلی و ابتدایی زندگی شامل یخچال، تلویزیون، جارو برقی، اجاق گاز، فرش و سایر وسایل ضروری آشپزخانه در مجموع به ارزش ۲۱۰ میلیارد تومان است.


بیشتر بخوانید

۳۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری اهدا می‌شود


باجلان اضافه کرد: در راستای توزیع وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز امسال ۸۰ هزار کولر آبی و گازی نیز بین جامعه هدف توزیع می‌شود که از این تعداد ۵۵ هزار کولر آبی و ۲۵ هزار کولرگازی است که در مناطق گرمسیر بین جامعه توزیع می‌شود.

او ادامه داد: برای تهیه کولر‌های آبی و گازی ۵۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است و تاکنون ۲۰هزار کولر بین جامعه هدف توزیع شده است.

باجلان گفت: امسال کمیته امداد امام در ادامه ۱۲۰ فعالیت و خدمت که به جامعه هدف ارائه می‌دهد، تامین لوازم ضروری، کمک در امر ازدواج، فعالیت‌های آموزش خانواده و تحصیل فرزندان را نیز در دستور کار قرار داده است.

او افزود: در راستای حمایت از خانواده زیرپوشش کمیته امداد امام راحل در چهارمحال و بختیاری یک‌هزار کولر آبی و یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در راستای کمک مومنانه و مواسات توزیع شد.

جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه گفت: کمیته امداد امام با همکاری و مساعدت خیران و مردم نوعدوست استان در راستای کاهش فقر و محرومیت در جامعه هدف، گام‌ها و فعالیت‌هایی در دست اقدام دارد تا بتوان از این طریق، در راستای توانمندسازی این خانواده‌ها و خروج از چرخه مستمری بگیران گام برداشته شود.

او افزود: کمیته امداد امام با کمک خیرین برای اجرای مواسات و همدلی و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری از نیمه شعبان سال گذشته تاکنون بیش از ۲۷ میلیارد تومان در قالب بسته مواد غذایی، غذای گرم، مسکن، درمان و جهیزیه به جامعه هدف این نهاد در استان کمک کرده است و در این مرحله نیز ۳۲۰ جهیزیه و ۱۵۰ بسته معیشتی و یک‌هزار کولر بین جامعه هدف توزیع شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.