سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار مجیدی:

مدیران تا انتقال دولت جدید در ارائه خدمات کوتاهی نکنند

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: نباید شیرینی پیروزی را به کام مردم تلخ کنیم و مدیران تا انتقال دولت در ارائه خدمات کوتاهی نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در جلسه  شورای اداری استان همدان، با بیان اینکه سه ماه انتقال دولت زمان حساسی است، گفت: نباید شیرینی پیروزی را به کام مردم تلخ کنیم و در این مدت خدمات بیشتری به مردم داده شود.

او با اشاره به تلاش مدیران و مسئولان در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، اظهارداشت: این تلاش‌ها موجب رخ دادن پیروزی بزرگی شد و پس از انتخابات نگران بودیم دشمن طرح پاتک را برای گرفتن پیروزی انجام دهد.

این مسئول نظامی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس وقتی که شلمچه را گرفتیم، دشمن سعی کرد از جزیره عمرالطویل منطقه را بگیرد و پاتک شروع شد و شهید کرباسیان در این عملیات حماسه آفرید، تصریح کرد: از مدیران درخواست داریم حالا که دشمن تمام هم و غم خود را گذاشته که ارزش این پیروزی را کم کند، این پیروزی را کامل کنند و این سه ماه حساس برای انتقال دولت در ارائه خدمات کوتاهی نکنند.

او با اشاره به اینکه اجازه ندهیم این پیروزی برای مردم تلخ شود به نحو مطلوب انجام وظیفه کنیم و زمینه خدمات بیشتری را برای مردم فراهم کنیم، گفت: بحث کنگره شهدا را پیگیری و برای برگزاری آن جدیت بیشتری داشته باشیم.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.