سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار کرج:

طرح های نیمه‌تمام پایان می‌یابد

کمالی زاده گفت: در تلاش هستیم طرح‌ها بر اساس زمان‌بندی‌ به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی کمالی زاده، شهردار کرج گفت: اولویت شهرداری اتمام طرح های نیمه‌ تمام است، بر این اساس همواره تلاش شده است طرح ها بر اساس زمان‌بندی‌ و برنامه‌ریزی‌ انجام‌شده به نتیجه برسد.

شهردار کرج به بازدیدهای مستمر از طرح های در حال ساخت اشاره کرد و وضعیت پیشرفت پروژه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد وافزود: همه تلاش خود را معطوف تکمیل طرح های نیمه‌تمام کرده‌ایم.

کمالی زاده رویکرد اصلی را اجرای طرح های عمرانی با بالاترین کیفیت و دقت دانست و گفت: متروی کرج پس از وقفه‌ای طولانی با شروع به کار شورای پنجم از سر گرفته شد و خوشبختانه پیشرفت قابل‌توجهی دارد و خط دو که از ۴۵ متری گلشهر تا چهارراه طالقانی است تا پایان عمر این شورا راه‌اندازی می‌شود.

او به حمایت‌های شورای پنجم اشاره کرد و افزود: پروژه‌های مهمی در این دوره اجرا و به بهره‌برداری رسید و همچنین این شورا با تصویب لایحه‌هایی مهمی به پیشبرد و توسعه شهر کمک فراوانی کرده است.

کمالی زاده به پیشرفت مطلوب بزرگراه شمالی و جذب بودجه دولتی برای این پروژه مهم اشاره کرد و گفت: تکمیل پل حصارک، اجرای کلکتور جمع‌آوری آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهر، هوشمند سازی تقاطعات و شفاف‌سازی در امور سازمانی را از دیگر دستاوردهای مدیریت شهری در سه سال گذشته است.

شهردار کرج همچنین به بهسازی معابر، خط‌کشی معابر، نصب تابلوهای ترافیکی اشاره کرد و افزود: در حوزه فرهنگی نیز با ساخت سراهای محله سعی کرده‌ایم میزان مشارکت مردم در اداره امور شهر را افزایش دهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.