سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس آبادان اجرا شد

فرمانده انتظامی آبادان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت به مدت ۴ روزدر سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی آبادان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان و مخلان نظم وامنیت اجتماعی و همچنین اعمال قانون رانندگان متخلف خودرو‌ها و راکبان موتورسیکلت‌های مزاحم و متخلف و دارای رفتار پرخطر در معابر شهری و سطح حوزه استحفاظی بخصوص پارک‌ها به مدت ۴ روز در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران (کلانتری‌های ۱۱ ولیعصر، ۱۸ ذوالفقاری و ۱۵ احمدآباد) با اقدامات تخصصی و گشت زنی محسوس و نامحسوس ۱۲ متهم که داری سابقه حمل مواد مخدر، نگهداری سلاح و مهمات جنگی، قاچاق کالا وسرقت را داشتند، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۳ فقره انواع سرقت و ۱ فقره تیراندازی اعتراف کردند، اظهار داشت: در همین راستا ۶ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش یک میلیارد، دویست میلیون ریال در منطقه ذوالفقاری، یک قبضه سلاح و مهمات جنگی کلاش کوی فرهنگیان، ۲۰۰ متر سیم برق سرقتی همراه با ادوات سرقت و فروشنده دارو‌های غیرمجاز در منطقه احمدآباد کشف، ۱۲ وسیله نقلیه متخلف نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به اینکه این طرح به جهت امنیت و آسایش شهروندان به طور مستمر اجرا خواهد شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از افراد سودجو و قانون گریز مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن به پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.