سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار زنجان خبر داد؛

برخورد جدی با استخراج کنندگان رمز ارز در زنجان

حقیقی گفت: در حال حاضر هیچ یک از واحد‌های استخراج رمز ارز اجازه فعالیت ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان  به کمبود و قطعی برق صنایع و واحد‌های تولیدی در زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه امسال با کاهش بارندگی ها و افزایش دما مصرف برق افزایش یافته هیچ یک از واحدهای استخراج رمز ارز اجازه فعالیت ندارند و با هماهنگی دادستانی برخورد جدی با استخراج کنندگان رمز ارز‌های بدون مجوز نیز آغاز شده است.

او بابیان اینکه برنامه ریزی دقیق در خصوص قطعی برق در مناطق مختلف، گفت: با تشکیل جلسه و هماهنگی بین بخشی باید اقدامات لازم انجام بگیرد تا مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

حقیقی بر لزوم تغییر الگوی کشت در محصولات کشاورزی استان زنجان به ویژه سیر اشاره کرد و افزود: جهاد کشاورزی و بخش تحقیقاتی آن باید مطالعات کاربردی و عملیاتی داشته باشند.

او به ارتقاء ۱۵ رتبه‌ای شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این ارتقاء رتبه نشان از اقدام و توجه به برنامه ریزی‌ها و فعالیت این حوزه است.

استاندار زنجان ادامه داد: میزان صادرات استان زنجان در سال ۱۳۹۸، ۲۲۳ میلیون دلار بوده و این رقم در سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی ۲۱۸ میلیون دلار هدف گذاری شده بود که  به ۲۷۰ میلیون دلار رسید.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.