سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استاندار مرکزی خبر داد؛

بهره برداری از کمربندی ساوه تا یک ماه آینده

زندیه وکیلی گفت: کمربندی ساوه ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

زندیه وکیلی معاون عمرانی استاندار مرکزی در جریان بازدید از محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های ساوه و زرندیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از اتمام احداث کار کمربندی ساوه خبر داد.

زندیه وکیلی افزود: این طرح یکی از مهمترین طرح‌های ساوه به طول ۲۵ کیلومتر است که همینک پیمانکار در حال ایمن سازی و آماده سازی جهت افتتاح با حضور مسولین کشوری و استانی است.

او اضافه کرد: کمربندی ساوه ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که نهایتا تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون عمرانی استاندار مرکزی با اشاره اینکه محور قدیم ساوه_همدان یکی از محور‌های پرتردد استان مرکزی و دارای چند نقطه‌ی حادثه خیز است بیان کرد: اجرای باند دوم این محور حد فاصل شهر‌های غرق آباد و نوبران از مطالبات دیرینه مردم بوده که به علت‌های مختلفی، سال‌ها معطل مانده است.

او ادامه داد: براساس قول مساعد مدیرکل راهداری استان مرکزی این طرح به طول ۱۱ کیلومتر که قبلا یک لایه آسفالت و علائم و ایمن سازی آن انجام شده تا یکماه دیگر به بهره برداری می‌رسد.

زندیه وکیلی تصریح کرد: پیمانکار اجرای آسفالت رویه‌ی این محور هم از سوی اداره کل راهداری استان مرکزی انتخاب شده و تجهیزات و ماشین آلات خود را به محل پروژه حمل کرده است.

او عنوان کرد: تا سه روز آینده عملیات اجرای لایه‌ی دوم آسفالت این محور هم آغاز خواهد شد که بلافاصله بعد از خط کشی مورد بهره برداری خواهد گرفت.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
احداث یک مسیر مستقیم در ادامه کنارگذر غربی ساوه با گذر از جاده الوسجرد و ادامه آن تا بلوار معصومیه و جاده ساوه قم جهت کوتاه سازی مسیر عبور استان‌های غربی به استان قم بسیار ضروری میباشد این کمربندی مسیر آزادراه همدان قم را هم کوتاهتر می‌کند و هم مسافرین و زائرین غرب و شمال غرب کشور را از سردرگمی مسیرهای پیچ اندر پیچ ساوه و حاشیه ساوه نجات میدهد .