سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عفو بین‌الملل: صهیونیست‌ها از فلسطینی‌ها دفاع نمی‌کنند

عفو بین‌الملل در گزارشی اعلام کرد پلیس رژیم صهیونیستی در مقابل حمله شهرک‌نشینان از فلسطینی‌ها دفاع نمی‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الجزیره، سازمان عفو بین‌الملل در گزارشی اعلام کرد پلیس رژیم صهیونیستی یک سلسله اقدامات خشونت‌آمیز را در داخل اراضی اشغالی ضد ساکنان فلسطینی آن انجام داده است.

این سازمان در ادامه افزود: پلیس رژیم صهیونیستی در مقابل حملات شهرک‌نشینان به فلسطینی‌ها ایستادگی نکرده و از ساکنان فلسطینی دفاع نمی‌کند.

عفو بین‌الملل در این گزارش اضافه کرد: رژیم صهیونیستی بازداشت‌های تبعیض آمیزی را در اراضی اشغالی علیه فلسطینی‌ها انجام داده و از زور علیه اقدامات صلح‌آمیز فلسطینی‌ها استفاده کرده است.

همزمان با اعلام گزارش سازمان عفو بین‌الملل، رسانه های فلسطینی از بازداشت ۲ جوان فلسطینی با نام‌های «محمد امین شعث» و «شادی بسام ابو شارب» در «قلقیلیه» بدست نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

شایان ذکر است روز گذشته نیز رژیم صهیونیستی برای نخستین بار و از زمانی که نفتالی بنت، نخست وزیر جدید این رژیم روی کار آمده است، طرح ساخت و ساز جدیدی در شهرک‌های صهیونیست نشین را به تصویب رساند؛ موضوعی که سازمان ملل و بیشتر کشور‌های جهان آن را غیرقانونی می‌دانند و طبق کنوانسیون ژنو هر گونه ساخت و ساز از سوی این رژیم در سرزمین‌های اشغالی ممنوع است.

بر این اساس، رژیم صهیونیستی اقدام به تصویب ۳۱ طرح عمرانی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در کرانه باختری کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محسن
۱۳:۵۰ ۰۳ تير ۱۴۰۰
فردی که عبری زبان هست زبان عربی نمیفهمدبه همین علت عرب زبان بیشترکتک میخوردودستگیرمیشود.پلیس رژیم صهیونیستی عقل وفهم کاملی ازدعواندارد.انگلیسی هم حالیش نمیشه.