سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شایسته سالاری و ایجاد امکان برابر برای همه‌ ملت

دولت آقای رییسی با شایسته سالاری و ایجاد امکان برابر برای همه‌ی ملت، زمینه‌ی تحول جدی در کشور را فراهم می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علیرضا زاکانی نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و یکی از ۷ نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ که دو روز پیش از برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد به نفع آقای رییسی از صحنه‌ی رقابت‌ها کنار کشیده بود، دیشب در همایش شکرانه‌ی حضور حماسی مردم در انتخابات ۱۴۰۰ و جشن پیروزی سید ابراهیم رییسی به عنوان خادم جمهور در پیاده راه فرهنگی رشت گفت: دولت سیزدهم به ریاست آقای رییسی، با شایسته سالاری و ایجاد امکان حضور گسترده‌ی مردم در عرصه‌ی اداره‌ی امور کشور و با محوریت بخشی به نخبگان جوان، تحول بزرگی را در کشور آغاز می‌کند و با هرگونه باندبازی، قبیله گرایی، فساد، تبعیض و دروغگویی مبارزه خواهد کرد.


وی تاکید کرد که دولت سیزدهم بر خود تکلیف می‌داند تا در ازای استقبال گسترده و اعتماد عموم مردم به آقای رییسی، خدمت خالصانه و صادقانه به مردم را در دستور کار قرار داده و از خدمت به اقوام و خویشان مسئولان بپرهیزد.


این نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با استناد به منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب، مجموعه‌ی مسئولان حاکمیتی به ویژه دولت را خادم مردم دانست و افزود: این چه شان کاذبی ست که مسئولان دولت فعلی با تبختر و خودبرتر بینی برای خود قایل شده و مصداقی از اشرافیت طاغوتی را به جامعه‌ی اسلامی ارایه داده اند؟
 علیرضا زاکانی تصریح کرد: آنچه امروز تحت عنوان فقر، فساد و تبعیض، استخوان‌های آحاد ملت را خرد کرده، باید مسکوت بماند و دولتمردان مفتخر به جان نثاری در راه آرمان‌های ملت و انقلاب شوند.
این نامزد سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری در ادامه به مجموع امکانات و منابع عظیم طبیعی و انسانی ایران برای قدم نهادن در را توسعه و تعالی اشاره و تاکید کرد: ایران با داشتن حدود ۶ درصد منابع معدنی و طبیعی کره‌ی زمین، تنها حدود یک درصد جمعیت جهان را داراست و به هیچ وجهی قابل قبول نیست که این ملت با پیشینه‌ی غنی تاریخی و مذهبی، در حوزه‌ی اقتصاد و معیشت با کمبود و چالش مواجه باشند.
وی افزود: بزرگترین رسالت و ماموریت دولت آقای رییسی تلاش مجدانه برای ساختن ایرانی قوی و پیشرفته خواهد بود.

علیرضا زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از موضع انفعال و بیخیالی و حس بی مسئولیتی برخی از مسئولان دولت فعلی تصریح کرد: اینگونه مسئولان بویی از تفکر و سیره‌ی امامین انقلاب اسلامی نبرده اند.
وی همچنین بر ضرورت وحدت و انسجام مجموعه‌ی نیرو‌های جبهه‌ی انقلاب برای ساختن ایران قوی تاکید و تصریح کرد: ایران قوی و پیشرفته با مردمی سربلند و در رفاه، در پی بهره گیری از مجموعه‌ی نیرو‌های شایسته و اثرگذار ساخته می‌شود نه توسط یک گروه یا بخش خاص.

علیرضا زاکانی تفکر انقلابی را تفکر جانسپاری و جان نثاری در راه آرمان‌های ناب ملت و انقلاب عنوان کرد و افزود: تجلی بارز این نوع نگاه، سیره‌ی شخصیتی سردار سرافراز سپاه اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی ست که امروز مکتبی ارزشمند از خود به یادگار گذاشته است.

در ادامه‌ی این مراسم، محمد دوستدار، رییس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آقای رییسی در گیلان نیز در گزارشی به حماسه‌ی حضور مردم ولایتمدار گیلان در حمایت از آقای رییسی اشاره کرد و گفت: در انتخابات اخیر بیش از ۶۸ درصد رای دهندگان گیلانی به آقای رییسی رای دادند که رکورد قابل توجه ایی نسبت به میانگین کشوری ست.

در پایان این مراسم لوح تقدیری توسط مادر شهیدان یوسفی به آقای زاکانی اهداء شد.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.