سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان غذاودارو:

قیمت واکسن برکت ۲۰۰ هزار تومان اعلام شد/ قیمت‌گذاری واکسن‌های ایرانی با ارز نیمایی

شانه‌ساز با تایید قیمت ٢٠٠ هزار تومانی واکسن کرونا برکت، گفت: ما بر اساس ارز نیمایی واکسن‌های داخلی را قیمت‌گذاری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا شانه‌ساز معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذاودارو درباره واردات واکسن کرونا گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها واردات همچنان ادامه دارد و محموله‌های میلیونی در حال دریافت هستند.

وی درباره واکسن‌های ایرانی بیان کرد: واکسن برکت مجوز مصرف اضطراری دریافت کرده است و یک تا ٢ واکسن دیگر به زودی مجوز مصرف اضطراری دریافت خواهند کرد. هفته آینده محموله تولید انبوه دیگری دریافت خواهیم کرد و همانطور که قبلاً اعلام شده بود امیدواریم فصل تابستان فصل جهش تولید واکسن‌های داخلی باشد و تا آخر تابستان ماهیانه ١٠ میلیون دوز تامین و تزریق شود و گروه‌هایی که داوطلب تزریق باشند یا ضرورت تزریق واکسن آنها احصا شود به واکسن دسترسی پیدا کنند.

قیمت واکسن برکت ۲۰۰ هزار تومان است

شانه‌ساز در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان با تایید قیمت ٢٠٠ هزار تومانی واکسن کوو ایران برکت گفت: مثل همیشه دشمنان در کمین نشسته‌اند و موفقیت‌ها را نمی‌بینند و هر نقطه‌ای پیدا کنند آن را تبدیل به تابلوی بزرگ می‌کنند. ما بر اساس ارز نیمایی واکسن‌های داخلی را قیمت‌گذاری می‌کنیم چراکه مواد اولیه، مدیا، محیط کشت و رزین با ارز نیمایی انجام می‌شود و بر همین اساس با ارز نیمایی قیمت‌گذاری انجام شده است و به هیچ وجه با ارز نیمایی واکسن برکت واکسن گرانی محسوب نمی‌شود.

شانه‌ساز ادامه داد: قیمت همه واکسن‌های ایرانی در همین محدوده است و خیلی متفاوت نخواهد بود و تهیه واکسن از مسیر واردات با ارزی شاید ارزان‌تر باشد و روی همین موضوع دست گذاشته‌اند و تبلیغات می‌کنند. در دنیا قیمت‌ها بالاتر از آن چیزی است که ما در داخل قیمت‌گذاری می‌کنیم و یکی از واکسن‌های وارداتی به دلیل تولید بالا قیمت ارزانی دارد و آن واکسن استثناست.

شبکه‌های معاند اصرار دارند در دل مردم نگرانی ایجاد کنند

رئیس سازمان غذاودارو بیان کرد: برخی می‌خواهند کام مردم را تلخ کنند و اصرار دارند در دل مردم نگرانی و تشویش ایجاد کنند و شبکه‌های معاند به جای آنکه بگویند در جمهوری اسلامی ایران که سالها تحریمش کرده بودیم حالا همه پلتفرم‌های واکسن در دنیا را به دست دانشمندان ایرانی در حال ساخت دارد، روی قیمت تمرکز یا موضوعی پیدا می‌کنند که هجمه وارد کنند.

وی ادامه داد: مطمئن هستیم شبکه‌های معاند برای عارضه‌سازی واکسن‌های ایرانی سناریوهای از پیش تعیین شده‌ای دارند و برای همین، روی ثبت عوارض و نظارت بر مصرف واکسن‌ها بسیار دقت صورت می‌گیرد و از مردم خواهش می‌کنیم به این حرف‌ها توجه نکنند و بدانند کسانی که با پول دشمنان تبلیغات علیه نظام را نشر می‌کنند دلسوز مردم نیستند و به نفع مردم حرف نمی‌زنند و منابع مالی کسایی که این تبلیغات منفی را نشر می‌دهند دشمنان قسم خورده مردم ایران هستند.

٢٠٠ هزار تومان برای واکسن کرونا عدد بالایی نیست 

شانه‌ساز تاکید کرد: از مردم درخواست داریم که به خادمان خود در حوزه سلامت و فناوری اطمینان و بر اساس داده‌های صحیح و واقعی تصمیم‌گیری کنند. ٢٠٠ هزار تومان برای محصول‌ های‌تکی که با این همه زحمت و پشتوانه علمی تولید می‌شود، در مقایسه با قیمت واکسن‌های سایر کشورها عدد بالایی نیست و با افزایش ظرفیت و تعداد تولید، هزینه تمام‌شده کاهش پیدا می‌کند و فرصت تخفیف و چانه‌زنی بیشتر خواهد شد. اکنون زمان شروع کار شرکت‌های دانش بنیان واکسن‌ساز است و این حرف‌ها زایبده این تفکر است که شرکت‌های دانش بنیان ایرانی نباید رشد کنند، وگرنه همه می‌دانند که سالهاست شرکت‌های دانش‌بنیان داروهای بیماران سرطانی و اقلام حیاتی را تولید می‌کنند.

وی افزود: باید توجه داشت یکی از این شبکه‌ها یک بار خبر نرفت که کودکان معصوم ای‌بی به دلیل تحریم پانسمان نداشتند اما مرتب می‌بینیم با انتشار اخبار نادرست سعی دارند کام مردم را تلخ کنند و تلاش دانشمندان ایرانی در شرکت‌های دانش‌بنیان نادیده گرفته شود و آنها پیشرفت لازم را نداشته باشند.

 

بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۴ تير ۱۴۰۰
واقعاً ۲۰۰ هزارتومن هزینه‌ای نیس
میشه ۸ دلار که ارزون‌ترین و باکیفیت ترین واکسن دنیا هست
برای حمایت از داروسازان داخلی هم ۲۰۰ هزارتومن کم است
ایرانی
۱۳:۴۰ ۰۴ تير ۱۴۰۰
چرا واکسن باید انقدر گرون باشه؟
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۴ تير ۱۴۰۰
وقتی زیرساخت کاری رو نداریم اصرار انجامش رو متوجه نمی شم! خودکفا شدن خوبه ولی کار باید هزینه و اسربخشیش متناسب باشه. یه واکسن کامل وارد کنیم کم تر این ها آب می خوره. حالا ما مواد اولیش رو وارد کردیم که واکسن گرون تری بسازیم که هنوز معلوم نیست اثر می کنه یا نه یا عارضه داره یا نه. درسته سازمان بهداشت جهانی واکسن مارو تایید نمی کنه اما خوب می شه آمار این واکسن ها رو تو یه مجله علمی چاپ کنن تا در دسترس همه باشه نه اینکه تو جلسات غیر علنی خودشون بیان کنن بعد بیان تو تلوزیون الکی آمار بدن. این جوری اونهایی هم که می خوان واکسن ایرانی بزنن با اطمینان بیشتری می زنن
ناشناس
۰۷:۲۵ ۰۴ تير ۱۴۰۰
ما چقد بدبختیم کشور های غربی وآمریکا همه شون واکسن زدن الان دارن میان ورزشگاه دیگه تمام شد اونجا. شما تازه 70ساله ها رو دارین میزنین. اگه می فاین از غرب واکسن می‌آوردین الان ما هم مثل اونا زده بودیم
مهدی
۱۸:۱۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
با ارز نیمایی چی رو تامین می کنید؟!
مگه نمیگید ما همه چی میسازیم؟!
خب بسازید دیگه!
اها! یادم نبود چین جنساشو گرون کرده خخخخ
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۳ تير ۱۴۰۰
خخخ تشکر خوب شما ماده اولیه یک واکسن رو وارد می کنید با اینکه می گید ما در ایران چیزی نیست که نداشته باشیم احتمالا دانش اون هم وارداتی هست دیگه اونجا با حقوق متوسطی که دارن مثلا 1000 یورو یک خانواده 5 نفر 15%(قیمت 15 تا 30 یورویی فایزر) از درآمد رو باید بدن ما اینجا همون تعداد با حقوق 4 میلیون 25% باید بدیم تا نه یک کشوری مثل آلمان با اون نظام خوب بهداشتی و درمانی که احتمالا رایگان هست واقعا تاسف این همه خوشحال باشیم و صبر کنیم بعدش اینطوری حداقل فکر می کردید اینجا درآمد چجوری هست مردم چقدر توان پرداخت دارن قسطی می کردین واکسن رو بعد از اون هی شعار می دید خانواده باید پرجمعیت باشه حالا می فهمم چرا پدرم میگه پشیمونم از چند فرزندی نه حقوق و کار درستی نه حمایت درستی واقعا دستتون درد نکنه انقدر با پول مفت خدادای این کشور فکر مردم هستید و عدالت اجتماعی عالی داریم مفتی نخواستیم کار و حقوق درست بدید از پس اجاره خانه و مخارج زندگی خارج بشیم بتونیم یک واکسن بخریم والا از کرونا بمریم فکر کنم بهتر باشه حداقل راحت می شیم.
ناشناس
۰۲:۳۱ ۰۴ تير ۱۴۰۰
استاد،اونجا مجانیه،تو اروپا کلا درمان مجانی هست،تو امریکا هم واکسن و همینطور درمان کودکان زیر ۶ سال چه با بیمه چه بدون بیمه مجانی است.
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
با توجه به قیمت یک میلیاردی کرونایاب مستعان میشه گفت تقریبا رایگانه
علی
۱۵:۰۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
منظورشون از ۲۰۰هزار تومن قیمتیه که قراره بفروشن به دولت.بعد اونوقت دولت تصمیم میگیره رایگان بزنه به مردم یا پولی یا یه پولم بذاره روش!!!چرا یه عده قبل اینکه فکر کنن و موضوع رو خوب بفهمن نظر میدن؟
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
منظورشون از ۲۰۰هزار تومن قیمتیه که قراره بفروشن به دولت.بعد اونوقت دولت تصمیم میگیره رایگان بزنه به مردم یا پولی یا یه پولم بذاره روش!!!چرا یه عده قبل اینکه فکر کنن و موضوع رو خوب بفهمن نظر میدن؟
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
منظورشون از ۲۰۰هزار تومن قیمتیه که قراره بفروشن به دولت.بعد اونوقت دولت تصمیم میگیره رایگان بزنه به مردم یا پولی یا یه پولم بذاره روش!!!چرا یه عده قبل اینکه فکر کنن و موضوع رو خوب بفهمن نظر میدن؟
Mohsen
۱۳:۰۶ ۰۳ تير ۱۴۰۰
چرا جایی که نفع مردم است قیاس نمیکنند با کشورهای دیگه ولی منفعت خودشون باشه قیاس میکنند با کشورهای دیگه و ربطش میدن به دلار
مگر ایرانی نیست مگر تولید داخل نیست چرا راستش رو به مردم نمیگید نکنه چینیه
Mohsen
۱۳:۰۳ ۰۳ تير ۱۴۰۰
واکسن رایگان ۲۰۰ هزار تومن جالبه بالاخره رایگان هم فهمیدیم چقدر است
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
اگر به دولتم میخواید بدین برادر جان یه کم ارزونتر به دولت اسرائیل که نمیخوای بدی
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
واقعا که بعضی وقتها حرف راست رو دشمن میزنه
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۳ تير ۱۴۰۰
یه سفر میرم دبی هم لذت میبرم هم تو فرودگاه دبی واکسن فایزر میزنم
به کوری چشم بی بی سی
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۳ تير ۱۴۰۰
حتما فایزر یا مدرنا بزن. سعی کن سه نوبت یا حداقل دو نوبت بزنی کار از محکم کاری عیب نمی‌کنه. اگه همون اول از لخته خون یا از کار افتادن اعصاب نمردی نگران نباش انشالله ظرف چند سال اثرشو نشون میده و یا میکشه یا عقیم می‌کنه که در هر دو صورت برای کشور ما خوبه
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۳ تير ۱۴۰۰
یه سفر میرم دبی هم لذت میبرم هم تو فرودگاه دبی واکسن فایزر میزنم
به کوری چشم بی بی سی
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۳ تير ۱۴۰۰
یه سفر میرم دبی هم لذت میبرم هم تو فرودگاه دبی واکسن فایزر میزنم
به کوری چشم بی بی سی
امیر
۰۸:۲۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
دوستان . واکسن رایگانه .این قیمتی که منتشر شده هم هزینه ای هست که وزارت بهداشت باید به شرکت سازنده واکسن بده. ن اینکه از مردم پول بگیره!
ناشناس
۰۲:۳۰ ۰۳ تير ۱۴۰۰
مگه واکسن برکت ایرانی نیست ک ارزنیمایی حساب میشه؟؟؟بقیه کشورهاهم همیطورپولیه یافقط ماپولی هستیم؟؟؟
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
اونجا گرونتره. ولی در مورد هزینه دریافتی از مردم ایران هم مثل خارج رایگانه و پول واکسن رو دولت به شرکتهای تولید کننده میده.
ناشناس
۰۲:۲۳ ۰۳ تير ۱۴۰۰
فقط باید گفت: متاسفم
ناشناس
۰۱:۱۶ ۰۳ تير ۱۴۰۰
مگه نگفتن واکسن رایگانه؟۲۰۰ تومن زیاد نیست؟
ایرانی
۰۰:۴۶ ۰۳ تير ۱۴۰۰
تنها دشمن مردم ایران شمایید
حسین عیدی
۰۰:۴۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
واکسن خارجی 5 دلار هست به دلار ازاد بازم 100 تومن بیشتر نمیشه چجور حساب کردن؟
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۳ تير ۱۴۰۰
فایزر هر دوز ۱۹ دلار و ۵۰ سنت، مدرنا ۱۵ دلار و جانسون اند جانسون ۱۰ دلاره. البته اونها تحریم نیستند و زیرساختهای کافی طی این یکصد سال اخیر به دست آوردند. اگه ایران فرصت کافی داشت می‌تونست واکسن به مراتب ارزونتر از این تولید کنه
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۴ تير ۱۴۰۰
خوب مگه مجبوریم زیرساخت وارد کنیم! ؟از اول واکسن وارد می کنیم با هزینه کم تر!
ایرانی
۰۰:۴۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
2 ساله واکسن خارجی وارد نکردن و به مردم وعده واکسن ایرانی رایگان دادن حالا اومدن میگن پول بدید.زدن واکسن ایرانی پولی حرامه
ایرانی
۰۰:۳۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
پس واکسن رایگان چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خاک بر سر مملکتی که همه جاش رو دروغ گرفته.با وجود شما دیگه نیازی به شیطان نیست
ناشناس
۰۰:۳۶ ۰۳ تير ۱۴۰۰
مگه قرار نبود رایگان باشه
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۲ تير ۱۴۰۰
تا دیروز رایگان بود چی شد دوباره پول کم آوردن
ایرانی
۱۳:۲۹ ۰۴ تير ۱۴۰۰
اونایی که نظر منفی دادن گویا ایرانی نیستن
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۲ تير ۱۴۰۰
مساله ای که مستقیما به جون مردم ربط داره با دلار نیمایی!!! یعنی دلار دلالی تعیین قیمت میشه.
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۲ تير ۱۴۰۰
یعنی واکسن داخلی پولیه
والا چی بگم
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۲ تير ۱۴۰۰
به جای اینکه چند شرکت با همکاری هم در ساخت ۳تا ۴ واکسن موثر همکاری کنند ، هر شرکتی داره برای خودش یک پلتفرم واکسن تولید میکنه این یعنی هر شرکت از طرف دولت داره بودجه اضافی دریافت میکنه و چنین مسئله ای هدر رفت منابع ارزی رو به دنبال داره بعد آقایان این هدر رفت منابع رو می‌خوان از جیب مردم جبران کنن ، ارزش پول ملی رو نگاه کنید، دلار رو جایگزین ارز ملی در داخل کشور کردن بعد شعار مرگ بر آمریکا میدن اینا همون آمریکایی های نوین هستند ، مدیریت بلد نیستید کنار بکشید بر اساس سطح اقتصاد مردمی و قدرت خرید مردمی تصمیم بگیرید آیا قدرت خرید مردم ایران رو به اندازه قدرت خرید مردم کشور های دیگر افزایش دادید؟ مایه تأسف است که قدیمی ترین پلتفرم واکسن رو با این قیمت میخواهید به مردم بفروشید. اگر همین رویه رو ادامه بدین قطعا اقتصاد و واکسن سازی این کشور رو از بین میبرین.

امیدوارم رییس جمهور منتخب ایران جناب رئیسی چنین مشکلات و موانعی رو حل کنند و شاهد افزایش روز افزون قدرت خرید مردم باشیم.
مهدی
۲۳:۱۶ ۰۲ تير ۱۴۰۰
خدایی اینها با پول بیت المال و با امکانات دولتی وپول مردم به اینجاها رسوندند وحالا که باید یک باری از دوش این ملت بردارند برای مردم تیز کردند ولبه گردنه ایستادند .دقیقا همان کاری که پتروشیمی ها و کارخانه های تولید فولاد با مردم کردند وبا پول بیت المال وارزهای دولتی ساخته شدند وزمانی که باید در کنار مردم در تحریم ها باشند جنس هاشون. را به نرخ جهانی دلار آزاد به بازار دادند وباعث بسیاری از این گرانی ها شدند .
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۲ تير ۱۴۰۰
دویست هزار تومان کم نیست ممنونیم
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۲ تير ۱۴۰۰
خچالت آوراست واکسن را پولی کرده اند شما به این مردم احترام نمی گذارید حفظ جانشان را پولی کرده اید تا رسانه های خارجی باآبرویتان بازی نکرده اندزودتر واکسن را رایگان کنید
علی
۲۲:۳۸ ۰۲ تير ۱۴۰۰
سلام یعنی گندشو دراوردن فقط رای جمع کردن الان نه واکسن میتونن بخرن تازه ایرانیم معلوم نیست جواب بده پولم میخوان از مردم بکنن..بسته دیگه چقد سو مدیریت
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۲ تير ۱۴۰۰
خجالت بکشید انیم پولی مال بیت مال است کی اینه ساخته که میخوای پول بگیری از بیت مال استفاده کرده که درست شده
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۲ تير ۱۴۰۰
ما هم واکسن خارجی می خواهیم که رایگانه چرا ۲۰۰ تومان برای واکسن داخلی اونم سه دوز که میشه ۶۰۰ تومان ضربدر ۵ نفر میشه ۳ میلیون واقعا به صرفه نیست اصلا بچه دار بشیم
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
کی گفته واکسن خارجی رایگانه؟ قیمت واکسنهای آمریکایی از این هم بیشتره. در هر صورت هم در ایران هم خارج از کشور شرکت تولید کننده واکسن هزینه رو از دولت میگیره و اینطوری نیست که شرکتهای داروسازی بدون هزینه واکسن تولید کنند. رایگان برای مردمه نه دولت. البته دولتها هم مجبورند پول واکسن رو با مالیات فراهم کنند و اگه خوب فکر کنی هیچ چیز رایگان هیچ جای دنیا وجود نداره
سمانه
۲۱:۴۸ ۰۲ تير ۱۴۰۰
مگه اولش نمیگفتن همه واکسن رایگان میزنن پس چی شد حالا که ساخته و آماده توزیع شد پولی شد؟ ننگ بر آدم های دروغگو
محمد
۰۰:۱۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
آخه استاد!!! دولت باید از اینا بخره بعدا بیاد رایگان توزیع و تزریق کنه. خودشون که مفتی نمیان بریزن تو بازار. واکسن های خارجی هم پول بالاش میره ولی رایگان تزریق میشه.
خدایا با کیا شدیم ٨۵ میلیون
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۲ تير ۱۴۰۰
همه جا مجانی دارن وکسینه میشن الان خانواده ما که چهارنفره و پدرم یک کارر باید تقریبا یک ملیون بدیم دیه پول ویزیت و دکترم باید داد دیه
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۲ تير ۱۴۰۰
دیروز که انکار کردند گفتند کی گفته ما قیمت گذاری کردیم.
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۲ تير ۱۴۰۰
عذر میخوام. شفاف بفرمایید یعنی برای تزریق واکسن به غیر از سالمندان بایستی به ازای هر نفر ۲۰۰ هزار تومان پرداخت بشه؟
یعنی من که بازنشسته هستم با ۴ نفر عضو خانوادم باید یک میلیون تومان برای زنده ماندن پرداخت کنم اگر دو دوز باشد دو میلیون تومان؟؟؟لطفا راهنمایی بفرمایید
حبیبی
۲۱:۳۷ ۰۲ تير ۱۴۰۰
سلام اینقدر با این ارزها نزدید توی سر مردم الان هم که یک مقدار آرامش به کشور به لطف خداوند آمد قیمت واکسن ایرانی را با ارز خارجی قیمت گزاری می کنید هنوز این همه از این ارزها ضرر به کشور وارد کردید آخرین روزهای عمر حکمرانان تان دست بردار نیستید از خدا بترسید این دفعه خدا وند چنان بر سرتان می زند تا عمر دارید شما را انشاالله به قهقرا برای همیشه می روید تا وقت هست توبه کنید از خدا بترسید
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۲ تير ۱۴۰۰
جناب ریس جمهور تحویل بگیرید.
hoo
۲۱:۳۱ ۰۲ تير ۱۴۰۰
چشم ماروشن مگه قرارپول بدیم مثل اینکه کل دنیادرگیرنن یعنی بایدمجانی بشه.اگه مجانی نشه من نمیزنم هرگز
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۲ تير ۱۴۰۰
دوستان عزیز اشتباه متوجه شدین دولت 200 هزار تومن می خره به مردم تزریق می کنه مردم پولی نمی دن
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۲ تير ۱۴۰۰
معلوم شد چرا ،اینقدر تعلل در واکسناسیون و خرید واکسن کردن،کل دنیا دارن واکسن را مجانی تزریق می کنند اون وقت واکسن ایرانی را با قیمت تومان به مردم عرضه می کنید،حتی بیان این موضوع در کشوری که قرار بود بهداشت رایگان برای همه باشه هم خجالت اوره،خجالت اور تر اینکه مردم واکس ایرانی را بخرند اما توی عراق یا لبنان و این واکسن ایرانی مجانی به مردم تزریق بشه
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۴ تير ۱۴۰۰
۲۰۰ هزارتومن برای سلامتی هیچ پولی نیست
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۲ تير ۱۴۰۰
واکسن خارجی مجانیه، وواکسن بی اعتماد ایرانی(62 درصد) 200 هزارتومن!!! ؟؟؟؟
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۲ تير ۱۴۰۰
یعنی باید واسه واکسن کرونا پول بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
خداروشکر من که یه خارجی محسوب میشدم، تو امریکا واکسن مدرنا رو کاملا رایگان و سر وقت زدم،ولی بدبخت مردم ایران که باید واسه واکسنی که همه جای دنیا رایگان ارائه میشه،این همه پول پرداخت کنن،یعنی هر نفر واسه دو‌ دوز واکسن باید یارانه ده ماهشو پرداخت کنه
مهدی
۱۸:۱۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لابد با فیلترشکن ایران اومدی ای پی ایران برات ثبت شده خخخخ
کنتور که نمیندازه!!
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۲ تير ۱۴۰۰
قیمت گذاری برای کی کردین؟ یعنی مردم باید پول بدن بابت واکسن ایرانی؟ کجای دنیا واکسن خودشو پولی زده به مردمش؟ لطفا خارجی وارد کنید ما حاضریم واسه خارجی پول بدیم ولی نه واسه واکسن بی نام و نشان شما.
محمد
۰۰:۱۸ ۰۳ تير ۱۴۰۰
یعنی واقعا نکیفهمین یا خودتونو میزنین به اون راه. بابا کی از تو پول خواست؟ جیباتو بدوز پولات نریزه بیرون. این قیمت فروش به وزارت بهداشته. تزریق بصورت رایگان انجام میشه ولی یکی باید پول واکسنو بده حالا چه ایرانی چه خارجی. اون به نفر هم دولته
نترس رایگان تزریق میشه
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۲ تير ۱۴۰۰
برای زنده ماندن هم باید حسرت خورد زندگی فقط برای قشر مرفه باید به حال روز خودمان تاسف خورد
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۲ تير ۱۴۰۰
یعنی خداییش خیلی باحال هستید فقط بگو کدوم چاله رو میخواین پر کنید
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۲ تير ۱۴۰۰
استرازنکا ۲دلاره میشه ۵۰ هزار تومن ..این ۲۰۰هزار ...اینم امریکا تحریم کرده
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۲ تير ۱۴۰۰
ماشاله هم قيمت فايزر شده ده دلار!
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۲ تير ۱۴۰۰
فایزر و‌مدرنا و جانسون در هر کشوری رایگانه و فقط در ایران باید پول واکسن بدین
علی شریفی
۱۹:۴۱ ۰۲ تير ۱۴۰۰
دویست تومن برا تو هیچی نیست یه خانواده پنج نفره دوبار باید تزریق کنه میشه دو میلیون.شمایی که از اشراف هستی چمیدونی دو میلیون برای ما چقدر زیاده
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۲ تير ۱۴۰۰
چرا؟؟
حسن
۱۹:۱۳ ۰۲ تير ۱۴۰۰
واقعا جای تاسف داره که باید برای واکسن ایرانی ملت پول پرداخت کنند. ما در دانمارک واکسن کرونا رو با خدمات رایگان پزشکی دریافت میکنیم. ما حتی یک کرون دانمارک هم بابت واکسن کرونا پولی نمیدیم و 60 درصد جمعیت واکسینه شدند . اخه انصافه ملت با این وضعیت تورم پول واکسن داخلی بدند?
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
حسن داداش همه فهمیدن خارج رفتی. اینجا هم رایگان داره تزریق میشه. از این به بعد هم رایگانه واسه مردم. دولت میخره میزنه به مردم. نکنه اونجا خود شرکت های تولیدی واکسن ایستگاه صلواتی زدن؟ خوب دولتاشون میخرن رایگان تزریق میکنن. مثل اینجا. این قیمت هم، قیمت خرید دولته نه مردم
شما برو دنبال عشق و حال خودت
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۲ تير ۱۴۰۰
یارانه 4 ماهم رو باید بدم که ;)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۲ تير ۱۴۰۰
عزیزم واکسنای خارجی ۲دلاره با دلار ۲۵تومنی م حساب کنی میشه ۵۰هزار تومن ...این چرا ۲۰۰هزارتومن حساب میشه...اینحاس ک میگن تورم و گرانی ربطی ب تحریمها نداره...ضمنا قرار بود رایگان باشه..رییسی نیونده همه جی سرب فلک کشیده
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۲ تير ۱۴۰۰
ریسی بیاد تورم سر به فلک میکشه
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۳ تير ۱۴۰۰
چه ربطی داره به رئیسی
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۲ تير ۱۴۰۰
چطورواکسن خارجی رایگان میزدین امااینکه تولید داخله پولی شد توکجای دنیا واکسن عمومی پولیه که توایران پولی شد
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۲ تير ۱۴۰۰
واگسن کرونای ایرانی پولی؟؟؟ با جون و خون مردم کاسبی؟ بابا جان ۲۰۰ تومانی تو میگی اگر فقط قرار بود هر خانوار یک دونه واکسن بزنه پولی نبود. برای من سرپرست خانوار ۴ نفر میشه ۸ دوز واکسن ۲۰۰ تومنی.
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۲ تير ۱۴۰۰
برادر من کرونا گرفت یهفته بیمارستان بستری بود بااینکه دفترچه تامین اجتماعی دارشت ولی ازمایش های مربوط به کووید رو ازش پول گرفتن هر ازمایش 200 هزار تومن و داروهایی ک دکتر براش نوشت تحت پوشش تامین اجتماعی نیست
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۲ تير ۱۴۰۰
واکسن ایرانی اونم پولی؟؟؟؟؟
تف و لعنت به تو ای دل
منو دیوونه کردی
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۲ تير ۱۴۰۰
ای خدا..... یعنی هر کی پول نداره نمیتونه واکسن بزنه. این درد رو به کی بگیم؟
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۲ تير ۱۴۰۰
من نه پول دارم نه واکسن میزنم برو حاجی دلت خوشه ها
محمدصالح
۱۸:۰۷ ۰۲ تير ۱۴۰۰
هنوز که رایگان هست ، قیمت گذاری پس چیه؟!
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۲ تير ۱۴۰۰
همه جا رایگان واکسن میکنن تو روسیه جایزه هم میدن به کسی که واکسن بزنه اینجا ازت پول میگیرن خیلی باحالید خیلی
محسن
۱۷:۵۹ ۰۲ تير ۱۴۰۰
کالاهای قاچاق توقیفی رابفروشیدارزحاصله راتبدیل به طلاکنیدبه بانک مرکزی بدهیدتورم کمترمیشودپول ملی پرپشتوانه میشودقیمت واکسن نصف میشود.درکل پول اگرمنجربه سلامتی بدن ملت شودخوب هست چون تابه حال باوجودتوقیف کالای قاچاق چرخ کارخانجات نچرخیده هرچه بیشترتوقیف کنیدوبفروشیدوتبدیل به طلاکنیدوبه بانک مرکزی بدهیدبهترهست وقتی همه سلامت شدن بانک هابه تولیدکننده وام ارزان میدهندکه کالای ارزان تولیدکند.الان ظرفیت کارخانه داروسازی جهت تولیددارویک سوم هست چون مواداولیه ازهندنمیاد.
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۲ تير ۱۴۰۰
تا دیروز که مجانی بود کو ایران
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۲ تير ۱۴۰۰
خیلی خوب و عالی ارزشش را دارد
ناشناس
۰۰:۴۰ ۰۳ تير ۱۴۰۰
احسنت من خاستم اینو بگم حالا ک کشور وخزانه دسشون خالی شده زود دس بکار شدن مجوز تولید دادن ک یچی بره تو جیب دولت
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۲ تير ۱۴۰۰
هزینه هاتون رو از طریق صادرات واکسن تهیه کنید واین واکسن رو رایگان تزریق کنید اونم اگه مردم بزنند شما مگر نمیخواهید ازشر این ویروس خلاص شوید وجامعه به روال عادی برگرده وچرخ تولید بچرخد خوب مردم را واکسینه کنید تمامش کنید این وضع را
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۲ تير ۱۴۰۰
هیچ کس حاضر نیست واکسن ایرانی بزنه تو دنیا.
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۲ تير ۱۴۰۰
فک کنم پولش رو دولت باید بده ! مثل واکسن خارجی !
میلاد
۱۷:۲۹ ۰۲ تير ۱۴۰۰
واکسن که تا حالا رایگان بود چطور شد پولی شد یهو؟؟؟
این خبر مال 29 فروردین 1400 هست که همینجا منتشر شد:

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره برخی مباحث مطرح شده مبنی بر پولی شدن تزریق واکسن کرونا در کشور اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا در چارچوب سند ملی واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ به صورت رایگان تا رسیدن به نقطه هدف یعنی ایمنی جمعی ناشی از واکسیناسیون انجام می‌شود.

جهانپور گفت: هر واکسن مجاز کرونا از هر جا که وارد یا تولید شود، توسط وزارت بهداشت خریداری شده و در چارچوب برنامه واکسیناسیون ملی علیه کووید ۱۹ و به صورت رایگان توزیع و تلقیح خواهد شد.

الان چی شده پولی شده لطفا پیگیری کنید؟!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۲ تير ۱۴۰۰
اینکه میگن 200 هزار تومان قیمتشه، یعنی اینکه دولت از تولید کننده به این قیمت میخره و رایگان به مردم تزریق میکنه، اشتباه برداشت نکنید
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۲ تير ۱۴۰۰
حتي اگه اين هم باشه اشتباهه چون دويست هزار تومن خيلي بيشتر از قيمت مشابه هاي خارجي است و هدر دادن پول دولت است
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۲ تير ۱۴۰۰
دولت از دولت می‌خره؟؟!!!!
حمید
۱۷:۲۷ ۰۲ تير ۱۴۰۰
۲۰۰ هزار تومان . چطور واکسن خارجی مجانیه ولی واکسن ایرانی پولی، خجالت داره . شایدم از یارانه مردم کم میکنید،؟ خیلی بی رحم هستید
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۲ تير ۱۴۰۰
قیمت واکسن ایرانی با ارز نیمایی؟
پس این واکسن چجوری ایرانیه که با ارز خارجی تولید میشه؟
یا اینکه تولید نمیشه بهتر بگیم وارد میشه
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۲ تير ۱۴۰۰
چطور واکسن خارجی رایگانه اما ایرانی هزینه داره؟مگر‌واکسن خارجی رو پول ندادین براش؟
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۲ تير ۱۴۰۰
دولت از تولید کننده میخره ولی به مردم رایگان تزریق میکنه
Reza
۱۷:۰۵ ۰۲ تير ۱۴۰۰
نگین وابت این میخواهید پول بگیرین همه جای دنبا واکسن رایگان به مردم خودشون میدم تازه یک جایزه چیزی میدن بعضی ها تا ۱۰۰ دلار اضافه حقوق
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۲ تير ۱۴۰۰
قیمت منصفانه ایی هست
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۲ تير ۱۴۰۰
مبارکه
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۲ تير ۱۴۰۰
اثرگذار باشه یک میلیون هم داده بشه ارزش داره چون جیب بیگانگان نمیره ان شاالله
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۲ تير ۱۴۰۰
در دنیا برای واکسیناسیون رایگان طرح های تشویقی و اجباری میدهند بعد شما با افتخار از هزینه 200 هزار تومانی صحبت می کنید؟!!!
کل دنیا به شما و ما خواهند خندید...
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۲ تير ۱۴۰۰
۲۰۰‌سرخاک‌پدربیاورم‌اصلا‌نمی‌زنم
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۲ تير ۱۴۰۰
چقدر گرووووون
بابا برا مریض های کشور خودتونه چرا این کارو میکنین؟
همون فایزر امریکایی انصاف بیشتری داشت تا حالا همه هم واکسینه شده بودن
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۲ تير ۱۴۰۰
همه دنیا مجانیه
آنوقت منت هم میذارید
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۲ تير ۱۴۰۰
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۲ تير ۱۴۰۰
موافقم
ما باید خودمون از هم حمایت کنیم .