سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجهز شدن مرکز درمانی فرشچیان همدان به دستگاه سونو-اکو پرتابل

رئیس مرکز آموزشی درمانی سینا همدان از مجهز شدن مرکز درمانی فرشچیان همدان به دستگاه سونو-اکو پرتابل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر مهیار معتقد,رئیس مرکز آموزشی درمانی سینا همدان گفت: دستگاه «سونو - اکو پرتابل» پیشرفته با برند معتبر جهانی و تجهیزات جانبی شامل ۲ پروب سونوگرافی و یک پروب اکو در مرکز آموزشی درمانی سینا نصب و راه اندازی شد.

او افزود: با توجه به نقش بسیار مهم بخش‌های پاراکلینیک در روند تشخیص بیماری، دانشگاه علوم پزشکی دستگاه‌های سونوگرافی را در بیمارستان سینا به ۲ دستگاه ارتقا داد.

رئیس مرکز آموزشی درمانی سینا همدان با بیان اینکه این دستگاه با پیگیری‌های مکرر و از طریق اعتبارات بیمارستان، از سوی هیات امنای ارزی وزارت بهداشت تهیه و راه اندازی شده است، عنوان کرد: دستگاه «سونو - اکو پرتابل» جدید از نظر کیفیت و قابلیت سخت افزاری و نرم افزاری بسیار پیشرفته است و با توجه به تکنولوژی حال حاضر این دستگاه یکی از به روزترین دستگاه‌های سونوگرافی به شمار می‌رود.

خانم معتقداظهار داشت: با توجه به پُرتابل بودن و داشتن پروب‌های مختلف، این دستگاه قابل استفاده در بخش‌های ویژه و اورژانس بوده و بیماران بدحال می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان خدمات مربوطه را دریافت کنند.

او گفت: هم اکنون این مرکز با ۲ دستگاه سونوگرافی ثابت و سونو اکو سیار، ۲ دستگاه اکو ثابت و یک دستگاه «سونو - اکو پرتابل»، ۲ دستگاه رادیولوژی دیجیتال ثابت، یک دستگاه رادیولوژی پرتابل و یک دستگاه CT، در واحد رادیولوژی مرکز به صورت دائم به بیماران خدمت ارائه می‌دهد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.