سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۲۱۶ سری جهیزیه با کمک بسیج سازندگی خراسان جنوبی

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی از توزیع ۲۱۶ سری جهیزیه برای نو عروسان استان در دهه کرامت امسال خبرداد.

هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: بسیج سازندگی در ادامه مراحل قبلی نهضت کمک مومنانه در اجرای مرحله دوم از گام اول این کمک‌ها امسال در دهه کرامت و با استفاده از ظرفیت تمامی نهاد‌های خدمت رسان، دستگاه‌های اجرایی، گرو‌ه های جهادی و اقشار مختلف بسیج و آحاد همیشه در صحنه مردمی در جهت هم افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه اشتغال سازمان بسیج سازندگی فعالیت‌هایی داشته است.

او با بیان اینکه  در زمینه تهیه و توزیع سبد معیشتی بیش از ۴۸ هزار سبد معیشتی، ۵۰۰ دست کفش و لباس، هزار و ۳۰۰ عدد لوازم خانگی، ۴ هزار و ۲۵۰ کارت هدیه و کمک نقدی، بیش از ۵۵۰ هزار پرس غذای گرم، ۴۱۲ هزار قرص نان و ۵ هزار کیلوگرم گوشت قربانی توزیع شده است افزود: در مجموع ارزش این خدمات ارائه شده بیش از ۳۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

هنری با اشاره به اینکه در عرصه بهداشت و درمان نیز مبلغ ۲۶۸ میلیون تومان برای تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته بهداشتی، و همچنین خرید دارو و تجهیزات پزشکی برای ۴۳۸ نفر ]هزینه شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: با هدف ازدواج آسان ۲۱۶ سری جهیزیه به ارزش ۳ میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان بین نوعروسان استان توزیع شده است.

او با اشاره به آزاد سازی زنداینان جرایم غیرعمد با هدف رزمایش نهضت کمک مومنانه ادامه داد: در مرحله دوم از گام اول در دهه کرامت ۳۱ زندانی جرایم غیر عمد با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان آزاد شدند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: در این مرحله بیش از ۶۰۰ فقره وام به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد تومان جهت رفع مایحتاج زندگی افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا زمینه های اشتغال و مسکن اعطا شده است.

او گفت:علاوه بر تسهیلات، ارزش ریالی تمام خدمات انجام شده در مرحله دوم از گام اول نهضت کمک مومنانه دردهه کرامت بیش از ۶۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است.

 انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.