سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۰۱ طرح اشتغال توسط مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: در ۳ ماهه نخست امسال مددجویان این نهاد ۱۰۱ طرح اشتغال را اجرایی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در ۳ ماهه نخست امسال مددجویان این نهاد ۱۰۱ طرح اشتغال را اجرایی کردند.

او بابیان اینکه این نهاد برای حمایت از اشتغال مددجویان بسته‌های حمایتی در نظر گرفته است افزود: پرداخت تسهیلات، کمک بلاعوض و ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی از جمله این خدمات است.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: طرح‌های اشتغال مددجویان پس از بررسی توسط کارشناسان اشتغال جهت دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد معرفی می‌شوند.

او با اشاره به اینکه مبلغ تسهیلات از ۱۰ میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان است ادامه داد: مددجویانی که قادر به انجام کار هستند، اما به علت مشکلات مالی توانایی تأمین ابزار کسب‌وکار را ندارند با دریافت تسهیلات زمینه اشتغال و خودکفایی خود و خانواده‌شان را فراهم می‌کنند.

محمدی گفت: طرح‌های اشتغال مددجویان شامل طرح‌های دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، صنعت، خدمات، زنبورداری، فرش و حمل و نقل است.

او بابیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزش حرفه‌آموزی نیز از دیگر خدمات کمیته امداد استان به مددجویان ادامه داد: طی این مدت دوره‌های آموزش حرفه‌آموزی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای ۱۸ نفر برگزار شده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.