سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار مرکزی:

مصرف برق کارخانه آلومینیوم اراک باید یک سوم شود

آقازاده گفت: برای عبور از وضعیت کنونی، مصرف برق ایرالکو باید به یک سوم کاهش یابد.

گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید علی آقازاده استاندار مرکزی در کارگروه عبور از پیک مصرف برق سال ۱۴۰۰ استان مرکزی گفت:کارخانه آلومینیوم سازی ایران در شهر اراک حدود ۳۴۰ مگاوات در روز بروق مصرف می کند که  بیش از یک سوم برق شهر است.

آقازاده افزود: مصرف برق کارخانه آلومینیوم سازی اراک باید به یک سوم کاهش یابد و برق مصرفی ادارت هم باید به نصف کاهش پیدا کند.

او با اشاره به اینکه در زمینه برق صنایع پرمصرف‌ترین هستند اضافه کرد: برق مشترکین پرمصرف از جمله ادارات و صنایع در صورت کاهش ندادن مصرف قظع می‌شود.

اله داد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این جلسه گفت: نیاز مصرف استان مرکزی در حوزه توزیع هزار و ۱۰۰ مگاوات است که با توجه به سهمیه در نظر گرفته شده برای استان این عدد را باید در عدد ۸۵۰ مگا وات مدیریت کنیم.

اله داد افزود: با توجه به اینکه ۴۵ درصد برق استان در صنعت مصرف می‌شودو برخی صنایع مثل آلومینیوم و فولاد و پتروشیمی مصرف بالای برق دارند استاندار در این جلسه بر کاهش مصرف آن‌ها تاکید کرد و از امروز این کاهش‌ها باید اجرا شود.

او اضافه کرد: باید مصرف برق در استان را کاهش دهیم و مجبوریم اگر صنایع، ادارات و مشترکان خانگی و تجاری پرمصرف همچنان به همین روند ادامه دهند بدون هیچ چشم پوشی برقشان را قطع کنیم.


انتهای پیام/ ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.