سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسانی شمالی خبر داد؛

نجات ۲ فرد گرفتار در ارتفاعات حصار عیسی

سارمی از تلاش ۱۰ ساعته تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر خراسان شمالی برای نجات ۲ فرد گرفتار در ارتفاعات حصار عیسی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سارمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسانی شمالی گفت: پس از اعلام مرکز کنترل هماهنگی عملیات ،مبنی بر گرفتار شدن ۲ فرد در ارتفاعات حصار عیسی تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان به منطقه اعزام شد.

سارمی افزود: دو نفر از اهالی روستا در مسیر برگشت از کوه از مسیر منحرف شده و در ارتفاعات گیر افتاده بودند، با توجه به صعب العبور بودن و سختی مسیر تیم دوم نیز به منطقه اعزام شد تا تیم اول را پشتیبانی نماید.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: در ساعت ۲۳ تیم سوم نیز به منطقه اعزام شد وپس از ساعت‌ها تلاش تیم‌های واکنش سریع برای دسترسی به ۲ فرد گرفتار در ارتفاعات، در ساعت ۳:۱۰ بامداد افراد در سلامت کامل به پایین کوه منتقل و تحویل خانواده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت:در این عملیات که به مدت ۱۰ ساعت به طول انجامید ۱۱ نفر در قالب ۳ تیم واکنش سریع با تجهیزات کامل کوهنوردی به منطقه اعزام شدند تا بتوانند افراد گرفتار در ارتفاعات را در نهایت صحت و سلامت به آغوش خانواده باز گردانند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.