سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوقات فراغت نوجوانان البرزی به بطالت نمی‌گذرد

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: اوقات فراغت نوجوانان قشر آسیب دیده این استان با انعقاد تفاهم نامه‌ای با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان غنی سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  رضا البرزی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: اوقات فراغت نوجوانان قشر آسیب دیده این استان با انعقاد تفاهم نامه ای با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان غنی سازی می شود؛ این تفاهم نامه  به منظور همکاری در زمینه آموزش فرهنگی و هنری منعقد شده است.

البرزی گفت: ارتقای اعتماد به نفس و ایجاد فعالیت های فرهنگی،  اجتماعی برای مددجویان نوجوان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، شناسایی نخبگان فرهنگی، علمی،ادبی و پرورش دانش آموزان درجامعه از اهداف انعقاد  این تفاهم نامه است.

او افزود: همچنین بر اساس این تفاهم نامه همکاری برای استفاده متقابل از امکانات در عرصه های مختلف، بهرگیری از توان اجرایی و محتوایی در خصوص برنامه های فرهنگی و معرفی مربیان و نیروهای فرهنگی، همکاری در زمینه اعزام کودکان و نوجوانان مورد حمایت به اردو های یک روزه آموزشی، برگزاری دوره های آموزشی، همایش ها، نمایشگاه ها  و جشنواره ها در سطح استانی، کشوری و ملی نیز مورد توجه خواهد بود.

انتهای پیام/ر.ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.