سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد از زندان مرکزی شهرکرد

همزمان با هفته قوه قضاییه تعداد ۳۰ زندانی جرایم مالی و غیرعمد با تلاش ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری و انجمن حمایت از زندانیان به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در دیدار چهره به چهره با مددجویان با اشاره به طرح تحول دستگاه قضایی، اعمال مجازات‌های جایگزین حبس و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را از برنامه‌ها مدون در این طرح برشمرد.

او گفت: خط مشی نظام اسلامی و قوه قضاییه بر مبنای تکریم شخصیت زندانی است و لذا این امر فرصتی مغتنم برای همه زندانیان است که ضمن دوری از گناه و خودداری از ارتکاب مجدد جرم سعی کنند تا بینش خود را نسبت به زندگی اصلاح و با اخلاق و رفتاری نیکو به جمع خانواده‌های خود بازگردند.


بیشتر بخوانید


لازم به ذکر است مقامات ارشد قضایی استان در جریان رسیدگی به مشکلات زندانیان از بند نسوان و اردوگاه حرفه آموزی زندان شهرکرد نیز بازدید و مطالبات و درخواست‌های زندانیان این دو ندامتگاه را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین با حضور رئیس کل دادگستری و اعضاء شورای قضایی استان آیین آزاد سازی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان مرکزی شهرکرد برگزار شد و این افراد بر اساس تخفیفات قانونی و با کمک خیران به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.