سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

پیشبرد ماموریت‌های نیروی انتظامی در گرو حمایت‌های دستگاه قضایی

سردار القاصی مهر گفت: پیشبرد اهداف ماموریت‌های نیروی انتظامی در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح جامعه در گرو حمایت‌های دستگاه مقتدر قضایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ، گفت: نیروی انتظامی در سطح استان با اجرای طرح‌های مختلف و بکارگیری تمام توان و امکانات در راستای ایجاد امنیت مطلوب برای هم استانی‌های گرامی تلاش کرده است.

او با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه، شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش افزود: پیشبرد اهداف ماموریت‌های نیروی انتظامی در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح جامعه در گرو حمایت‌های دستگاه مقتدر قضایی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت حداکثری مردم ادامه داد: با برنامه ریزی و تلاش کارکنان انتظامی استان از چند ماه قبل از انتخابات و در کنار آن‌ها کارکنان سپاه و بسیج، همه شاهد برگزاری انتخاباتی امن و درخور نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح استان ایلام بودیم.

او مطرح کرد: فعال کردن ۳۰ اکیپ گشتی تلفیقی از انتظامی و کارکنان قوه قضائیه در سطح شهر‌های استان یکی دیگر از طرح‌های موثر در برگزاری انتخابات امن در سطح استان بود.

او بیان کرد: مردم استان ایلام نیز همگام با تمام استان‌های کشور با حضور مدبرانه و پرشور در پای صندوق‌های رای تلاش‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای ضربه زدن به انتخابات و کمرنگ نشان دادن این عمر سرنوشت ساز را با هوشیاری و برنامه ریزی بی اثر کردند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.