سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لبخند ۳۱ نوعروس نیازمند استان مرکزی

به مناسبت دهه کرامت ۳۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان مرکزی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت دهه کرامت ۳۱ سری جهیزیه به نوعروسان زیر چتر حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اهدا شد.

بهرامی قائم مقام اداره کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: این جهیزیه‌ها شامل تلویزیون ، یخچال ، اجاق گاز ، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است که به نوعروسان اهدا می‌شود.

بهرامی افزود: این جهیزیه‌ها از سوی مرکز نیکوکاری معراج نور با حمایت خیرین استان مرکزی تهیه شده و به مناسبت دهه کرامت اهدا می‌شود.


به گفته مومنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با حمایت این نهاد سال گذشته ۷۹۵ سری جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت اهدا شده است.

مومنی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا مردم و نیک اندیشان استان مرکزی می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری و یا کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ یاسامانه emdad.hr واریز کنند.

از ۷ هزار مرکز خیریه در کشور ۲۵۲ مرکز خیریه در استان مرکزی فعالیت می‌کنند و خدمات مختلفی از قبل کمک به زوج‌های جوان نیازمندان ارائه می‌دهند و در جهت کاهش مشکلات جامعه نقش ایفا می‌کنند.

در استان مرکزی ۴۷ هزار و ۴۱۰ خانوار با جمعیت بالغ بر ۸۴ هزار و ۷۵۳ نفر از حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره‌مند هستند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.