سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵۰۰ ماموریت اورژانس بابل در خرداد ماه

اورژانس ۱۱۵ بابل در خرداد ماه امسال ۲۵۰۰ ماموریت انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل گفت:اورژانس ۱۱۵ بابل درخرداد ماه امسال در مجموع ۲۵۰۰ ماموریت انجام داده که ۹۴۱ ماموریت آن شهری و ۱۵۵۹ ماموریت جاده‌ای بوده است.

او افزود:از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داده است ۱۲۱۹بیمار یا مصدوم به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل شده که ۳۸۹ انتقالی به بیمارستان شهری و ۸۳۰انتقالی به بیمارستان جاده‌ای بوده است

دکتر اعلی در مورد میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در خرداد ماه، گفت: برای ماموریت‌های شهری ۸دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۴دقیقه بوده است.

او افرود: سازمان اورژانس بابل در این ماه ۵۶۵ماموریت تصادفی انجام داده که از این تعدا ۱۶۱ ماموریت تصادفی شهری و ۴۰۴ مورد هم جاده‌ای بوده است


دکتر لعلی گفت:بعداز ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در خرداد ماه سال ۱۴۰۰بود، ماموریت‌های قلبی با ۱۳۳مورد، ماموریت‌های تنفسی با ۸۳مورد و ماموریت مسمومیت با ۵۷مورد بوده است.


رئیس سازمان اورژانس بابل افزود: ۹۰۲۳بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ در این مدت به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه ۲۱۰مورد مزاحمت بوده است.

دکتر لعلی گفت: اورژانس بابل در این ماه ۲مورد ماموریت cpr (احیای قلبی تنفسی) موفق داشته است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.