سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم حفظ و صیانت از منابع ملی و جنگل‌ها در دزفول

رئیس اداره پارک ملی دز گفت: حفظ و صیانت از منابع ملی و جنگل‌ها در کشور وظیفه همگانی است و باید به آن توجه شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی سپهر فر رئیس اداره پارک ملی دز گفت: مشکلات، معظلات و کمبود‌های منطقه و پارک ملی دز در دیدار با فرماندار ویژه دزفول ارائه شد و ما خواستار همدلی و مشارکت سایر ادارات زیربط برای حفظ و نگهداری این منابع خدادای هستیم.

او در ادامه با اشاره به لزوم حفاظت از محیط زیست افزود: حفظ و صیانت از منابع ملی و جنگل‌ها وظیفه‌ی همگانی بوده است که همواره بر توجه به آن تاکید می‌شود.

سپهر فر تصریح کرد: جنگل‌های دز جز بیت المال و منابع ملی بوده و از آیت الله قاضی امام جمعه دزفول درخواست کردیم در خطبه‌های نماز جمعه به مسئله‌ی حفظ و صیانت از جنگل‌ها و منابع ملی بپردازند.

فرهمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول از زحمات محیط بانان این اداره تقدیر و تشکر به عمل آورده و برای حل مشکلات و معظلات پارک ملی دز قول مساعدت و همکاری داد و گفت: منطقه حفاظت شده دز از پتانسیل‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری بالایی برخوردار است که نیازمند توجه ویژه به این منطقه است.

فرهمند بیان داشت: از طرف انجمن سفیران بانگ زمین از مهدی شلاگه محیط بان نمونه‌ی پارک ملی دز تقدیر و تشکر به عمل آمد و هدیه‌ای تقدیم گردید.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.