سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افغانستان؛ غوطه ور در شرایط حساس

سخنگوی نهاد‌های امنیتی افغانستان با اشاره به وضعیت این کشور پس از افزایش حملات طالبان گفت: در حال حاضر افغانستان در شرایط حساسی به سر می‌برد.

به گزارش  حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اجمل شینواری سخنگوی نهاد‌های امنیتی افغانستان با حضور در نشستی خبری اظهار کرد: در حال حاضر افغانستان در شرایط حساسی به سر می‌برد.

وی با اشاره به برنامه ریز و اجرای عملیات ویژه پاکسازی (مناطق از دست رفته)، گفت: وضعیت امنیتی فعلی افغانستان تغییر خواهد کرد.

اجمل شینواری ادامه داد: این تغییرات زیر سایه اقدامات و برنامه‌های مسئولان جدید وزارتخانه‌های کشور و دفاع افغانستان صورت خواهد گرفت.

وحید عمر، مشاور امور راهبردی ریاست جمهوری افغانستان نیز سخنگوی واحد نهاد‌های امنیتی افغانستان را معرفی کرد.

وی در این راستا اظهار کرد: در حقیقت هدف از ایجاد سمت سخنگوی واحد نهاد‌های امنیتی افغانستان، اطلاع رسانی تحولات جنگ از مرجع واحد است.

مشاور امور راهبردی ریاست جمهوری افغانستان اظهار کرد: حفظ نظام فعلی افغانستان یک امر حتمی محسوب می‌شود و همه جریان‌های سیاسی در این زمینه اجماع دارند.

وحید عمر در ادامه اظهارات خود به نشست اشرف غنی با چهره‌های مطرح سیاسی و جهادی افغانستان اشاره کرد و گفت: دولت افغانستان به دنبال ایجاد اجماع کامل سیاسی است.

مشاور امور راهبردی ریاست جمهوری افغانستان ادامه داد: همه چهره‌ها و جریان‌های سیاسی افغانستان در کنار نظامیان افغان قرار دارند و از نظام سیاسی حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: افغانستان ، کابل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.