سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت نفت و گاز آغاجاری به جمع مشترکان کم مصرف برق پیوست

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری میزان صرفه‌جویی برق در تأسیسات، اماکن اداری و منازل سازمانی این شرکت را بیش از ۸۰ مگاوات عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پژمان قضائی پور مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: با هدف جلوگیری از خاموشی‌های مکرر مناطق همجوار تأسیسات عملیاتی با توجه به گرمای شدید هوا و رشد مصرف برق در استان خوزستان، بیش از ۸۰ مگاوات در مصرف برق تأسیسات عملیاتی، اداره‌ها و منازل شرکتی صرفه جویی شد.

او بیان کرد: این شرکت همگام با سایر شرکت‌های تابعه مناطق نفت خیز جنوب، در جهت همکاری با مجموعه وزارت نیرو با انجام اقدامات اصلاحی نظیر بکارگیری توربین‌های گازی به‌جای الکتروموتور در تأسیسات عملیاتی، کاهش روشنایی در ادارات و ساختمان‌های صنعتی، افزایش درجه حرارت تنظیمی سیستم‌های خنک کننده، استفاده از بانک‌های خازنی موجود و انتقال بار به ساعات کم مصرف موفق به کاهش و مدیریت مصرف برق شده است.

قضائی پور اظهار داشت: این اقدامات اصلاحی در تأسیسات کرنج، تلمبه‌خانه‌های نفت شماره یک و ۲، ایستگاه تزریق گاز آغاجاری، تأسیسات گاز و گاز مایع ۵۰۰ و منازل شرکتی صورت گرفت که از مجموع مصرف ۱۲۵ مگاوات بیش از ۸۰ مگاوات در ساعات پیک مصرف صرفه جویی شد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: مصرف برق ، توزیع برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.