سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در ایلام

سردار القاصی مهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در سطح پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح استان خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت:در راستای مطالبه به حق شهروندان و سالم سازی مناطق تفریحی و تفرجگاهی استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۴۸ ساعت گذشته، در سطح استان به اجراء درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح، پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری یگان‌های انتظامی، تعداد ۴۸ نفر از معتادین متجاهر را جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی استان، تصریح کرد:پس از دلالت افراد جمع آوری شده به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تست کرونا از آنان اخذ و همگی جهت ادامه درمان در مراکز ترک اعتیاد، تحویل بهزیستی استان داده شدند.

او با بیان اینکه افراد معتاد بعنوان بیمار تلقی می‌شوند، تصریح کرد: برای بازگشت معتادان به جامعه و چرخه زندگی می‌بایست سایر نهاد‌های تاثیر گذار اقدامات توانمندسازی و بازگشت آن‌ها را به ادامه زندگی دوباره فراهم، تا گرایش دوباره آن‌ها به چرخه اعتیاد راکاهش دهیم.

سردار القاصی مهر با تأکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی و تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نقش موثری در مبارزه با فروشندگان مواد مخدر داشته باشند.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.