سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توانیر:

خاموشی‌های ابلاغی توسط توزیع برق احتمالی است

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر اعلام کرد: جداول خاموشی‌های منتشر شده توسط شرکت‌های توزیع نیروی برق در سراسر کشور احتمالی است

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اطلاعیه روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر در پی انتشار برخی اخبار در رسانه‌ها در خصوص جداول خاموشی‌ها به شرح زیر است:

بدینوسیله به اطلاع عموم هموطنان می‌رساند، جداول خاموشی‌های منتشر شده توسط شرکت‌های توزیع نیروی برق در سراسر کشور احتمالی است. به این معنا که در صورت رعایت راهکار‌های مدیریت مصرف، ساعات اعلام شده در جداول مذکور، اجرا نخواهد شد.

همانطور که مشترکان نیز اطلاع دارند، به دلیل همکاری ارزشمند مردم مشترکان صنعتی و کشاورزی خوشبختانه جداول خاموشی‌های احتمالی اعلام شده در روز‌های اخیر اجرا نشده است.

از این رو تاکید می‌شود که انتشار این جداول احتمالی به هیچ عنوان نشانگر در پیش بودن خاموشی‌ها نیست و انتشار اخباری از این دست که باعث نگرانی جامعه می‌شود، از درجه اعتبار ساقط است.

از این رو ضمن تقدیر از همه اصحاب رسانه که در اطلاع رسانی و آگاه سازی با صنعت برق همکاری می‌کنند، خواهشمند است از این پس در اطلاع رسانی‌ها به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۱ تير ۱۴۰۰
کاملا واقعی و قطعیه.. امروز از ساعت ۴ تا ۶ بعد از ظهر همدان برق نداشتیم.