سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزدی‌ها با جرعه‌ای از مهربانی به پویش نذر فرهنگی بپیوندند

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، گفت: نذورات فرهنگی در شهر میراث جهانی یزد دیرپا و سابقه دار است.

عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: پویش نذر فرهنگی از طرف ستاد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و هنرمندانی که با این سازمان همکاری دارند ارائه شده است.

ملازینلی با اشاره به اینکه نذورات فرهنگی و خیرات و مبرات در سطح جامعه در شهر میراث جهانی یزد دیرپا و سابقه دار است، گفت: مردم این شهر از زمان‌های خیلی قدیم هر یک به نسبت مسئولیت اجتماعی و خیرمندی که داشتند، فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی زیادی را انجام داده اند.

او بیان کرد: نگاه جدیدی از سوی هنرمندان به این سنت دیرینه شده، که سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و ستاد آموزش شهروندی از این پویش نذر فرهنگی حمایت کرده است.

ملازینلی ادامه داد: می‌توان با یک نیت خوب الهی و هم با ارائه یک مسئولیت اجتماعی خوب در حوزه‌های مختلف مانند محیط زیست، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی گام‌های مهمی در این جهت برداشت.

او گفت: قرار است که از طرف شهروندان یک نگاه ویژه و جدید به مجموعه نذروات فرهنگی شود که بیانگر این است که همدیگر را فراموش نکنیم و هر یک به قدر وسع و توانایی خود در ارتقاء سطح فرهنگ، آموزش و سطح دستگیری یکدیگر کمک کنیم.

ملازینلی در پایان گفت: شهروندان می‌توانند از نذورات فرهنگی خود عکس و فیلم بگیرند و به صفحه YazdFarhang@ بفرستند.

مراسم رونمایی از پویش نذر فرهنگی که در صحن شورای اسلامی شهر یزد برگزار شد هر یک از حضار، نذر فرهنگی خود را که شامل اهدای کتاب، خرید کفش و لباس برای دانش آموزان نیازمند، جدا سازی زباله های‌تر و خشک برای بهبود محیط زیست و... را بیان کردند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.