سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقتی شهر، هزینه کادوپیچ کردن‌های انتخاباتی می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: ۸۰۰ نیروی انسانی در جمع آوری پوستر‌های انتخاباتی مشارکت داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر حاجی محمدی، معاون خدمات شهری شهرداری کرج، گفت: با توجه به آماده‌باش کامل واحدهای خدماتی شهرداری کرج تمامی پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر پس از اعلام رسمی پایان زمان انتخابات به‌صورت کامل از سطح شهر جمع‌آوری شد که با توجه به حجم بالای تبلیغات، حوزه معاونت خدمات شهری با استفاده از ۸۰۰ نفر نیروی انسانی و ۵ دستگاه خودرو بالابر و ۱۵ دستگاه خودرو مجهز به واترجت پاک‌سازی و امحای تبلیغات را انجام داد.

او با تأکید بر این که چهره شهر تا قبل از ساعت ۷ صبح روز شنبه ۲۹ خردادماه از تبلیغات انتخاباتی پاک‌سازی شد، گفت: اگرچه حجم زیاد تبلیغات نشان از فراگیری و شور انتخاباتی دارد و زمینه‌ای برای حضور و مشارکت حداکثری مردم است اما جمع‌آوری این اقلام و پاک‌سازی چهره شهر از دغدغه‌های شهروندان و مدیریت شهری است.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری کرج گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری در ایام برگزاری انتخاب، حفظ زیبایی و آراستگی سیمای شهر است به همین منظور اکیپ‌های پاک‌سازی در مناطق دهگانه آماده و مجهز شده بودند.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.