سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد همدان همزمان با میلاد امام رضا علیه السلام آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یدالله روحانی منش مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت که همزمان با میلاد مسعود ثامن الحجج (ع)، ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های این استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

او افزود: این افراد که عمدتا زندانیان بدهکار مهریه، نفقه و محکومان مالی هستند، میزان بدهی آن‌ها پس از بخشش شاکیان پرونده به کمتر از ۳۰ میلیون تومان رسیده بود.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در خصوص فعالیت‌های سال جاری این نهاد، اظهار داشت: ۶۰ زندانی جرائم غیر عمد استان همدان شامل ۵۷ مرد و سه زن در سه ماهه نخست سال جاری با پرداخت ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی آزاد شدند.

روحانی منش با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده شامل ۴۰ محکوم مالی، ۱۱ زندانی مهریه و ۹ زندانی نفقه هستند، گفت: میزان گذشت شاکیان ۳۷۴ میلیون تومان و آورده محکوم ۳۲۲ میلیون تومان بود که هشت میلیارد تومان از بدهی محکومان قسط بندی و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز به صورت وام بلاعوض تامین و پرداخت شد.

او بیان کرد:  سال گذشته نیز با حمایت و کمک خیران نیک اندیش ۳۰۴ زندانی جرائم غیرعمد استان همدان، آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند که این افراد شامل ۲۱۵ زندانی دارای محکومیت مالی، ۵۹ زندانی مهریه، ۲۰ زندانی ناتوان در پرداخت نفقه و ۱۰ زندانی دیه ناشی از حوادث بودند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان افزود: هم اینک ۲۰۸ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۲۰۲ مرد و ۶ زن در زندان‌های استان همدان به سر می‌برند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.