سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سبزوار

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۹۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سبزوار کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سبزوار با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و سمنان از قصد سوداگران مرگ برای انتقال محموله سنگین مواد افیونی از طریق محور‌های مواصلاتی سبزوار مطلع شدند.

او افزود: تیم‌های مشترک عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های خراسان رضوی، سمنان پس از تعقیب و مراقبت و با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپو مواد افیونی در یکی از روستا‌های سبزوار در حاشیه کویر شدند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از محل مورد نظر موفق به کشف ۷۴۵ کیلوگرم تریاک، ۱۳۸ کیلوگرم حشیش و ۶۱ کیلوگرم مرفین، جمعا به میزان ۹۴۴ کیلوگرم مواد مخدر شدند که به طرز ماهرانه‌ای در زیر خاک جاسازی شده بود.

تقوی با اشاره به دستگیری هفت متهم در این زمینه بیان کرد: در این عملیات ضربتی، یک دستگاه خودرو وانت نیسان، یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ سوداگران مرگ نیز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.