سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز اول تیر ماه سال ۱۴۰۰؛

انهدام باند سارقان حرفه‌ای در جویبار / کشف ۱۵ تن چوب قاچاق در نور

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه اول تیر ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه اول تیر ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۶ سارق در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: ماموران پلیس آگاهی جویبار در پی دریافت خبر وقوع چند فقره سرقت، بررسی موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به شناسایی مخفیگاه ۴ سارق حرفه‌ای و ۲ مالخر و انجام هماهنگی قضائی توسط پلیس آگاهی، افزود: ماموران پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه هر ۶ متهم را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های از آن‌ها به راز ۱۷ فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل، کابل و تجهیزات مخابراتی و اداوات کشاورزی پی بردند.

کشف چوب قاچاق در نور

سرهنگ داداش تباردرباره فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: مأموران یگان امداد در راستای مبارزه با قاچاق چوب در حین گشت زنی در یکی از محور‌های کوهستانی ۳ دستگاه خودروی کامیون حامل چوب را شناسایی و توقیف کردند.

او افزود: ماموران یکان امداد با رعایت نکات ایمنی و پلیسی، خودرو‌های چوب‌های جگلی را متوقف و در بازرسی از آن‌ها ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق و فاقد مجوز برداشت را کشف کردند.

سرهنگ داداش تبارگفت: ماموران یگان امداد در این اقدام ۳ قاچاقچی چوب را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

پلیس بهشهر به راز ۳۴ فقره سرقت پی برد

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و دستگیری سارقان سابقه دار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با انجام اقدامات پلیسی دردستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در اجرای این طرح، ۱۴ سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف ۳۴ فقره سرقت در بازجویی از متهمان دستگیر شده خبر داد و گفت: ماموران انتظامی متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.