سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتشاء در شهرداری تبریز با سوءاستفاده از کارتخوان دستفروش

رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی از پرونده ارتشاء در شهرداری تبریز توسط یکی از عوامل این مجموعه و با سوءاستفاده از کارتخوان یک دستفروش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خلیل‌اللهی رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه حوزه شهرداری‌ها در بحث مبارزه با مفاسد اداری یکی از بخش‌هایی است که همواره پرونده یا پرونده‌هایی در مورد آن وجود دارد و پرونده ارتشاء در شهرداری تبریز توسط یکی از عوامل این مجموعه و با سوءاستفاده از کارتخوان یک دستفروش تنها نمونه‌ای از آن است.

او انتقال زندان تبریز را یکی از معضلات اصلی مجموعه قضایی آذربایجان‌شرقی برشمرد و افزود:‌این موضوع به دلیل قرار گرفتن این طرح در ردیف پروژه‌های ملی و عدم تخصیص به‌موقع اعتبارات مورد نیاز بوده است و گرنه پروژه‌های مشابه در سایر شهرستان‌ها که از طریق بودجه قوه قضائیه اجرا شده‌اند پیشرفت‌های مناسبی داشتند و در هفته قوه قضائیه امسال برخی از آن‌ها به بهره‌برداری خواهند رسید.

خلیل‌اللهی ادامه داد:در بودجه ۱۴۰۰ اعتبارات مورد نیاز زندان تبریز نیز  پیش‌بینی شده است که امیدواریم با تخصیص آن آرزوی انتقال این مجموعه سرانجام به واقعیت بپیوندد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.