سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۴ واحد صنعتی و معدنی پارسال در سیستان و بلوچستان احیا شده است

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۶۱۸ میلیارد تومان تسهیلات برای احیای ۶۴ واحد صنعتی و معدنی از طریق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، داود شهرکی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: پارسال از طریق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان برای ۶ هزار و ۸۶۶ نفر شغل ایجاد و افزون‌بر ۶۱۸ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت و تعداد ۶۴ واحد صنعتی و معدنی احیا شده است.

او ادامه داد: پارسال از طریق مصوبات این کارگروه تعداد ۱۸ واحد صنعتی در داخل شهرک‌های صنعتی و تعداد ۲۹ واحد صنعتی در خارج از شهرک صنعتی و در مجموع تعداد ۴۷ واحد صنعتی احیا شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با اشاره به احیای واحد‌های معدنی در سال گذشته و با بیان اینکه در بخش احیای معادن ۱۷ واحد معدنی فعال و به چرخه تولید بازگشته است تصریح کرد: تمامی تسهیلات حمایت و مانع‌زدایی از تولید پارسال از اعتبارات بخش‌های اشتغال فراگیر، روستایی، عشایری، بندالف بصره ۱۸، تسهیلات کرونا، رونق تولید و طرح توسعه سواحل مکران اعطا شده است.

او با بیان اینکه تمامی مشکلات طرح‌های متقاضی پارسال بررسی شده‌اند و آن طرح‌هایی که مانده‌اند مربوط به سال‌های اخیر نبوده است گفت: یکی از مهمترین موفقیت‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان حمایت‌های استاندار و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های نظارتی استان بوده است.

شهرکی ادامه داد: به جهت بررسی دقیق مشکلات واحد‌های تولیدی متقاضی بخش عارضه‌یابی واحد‌های تولیدی ایجاد شده که اعضا آن متشکل از اساتید دانشگاهی بوده که به واحد‌های تولیدی مشاوره می‌دهند و خیلی از مشکلات واحد‌های تولیدی نیز در این بخش رفع می‌شود.

او تصریح کرد: در راستای حمایت از بخش تولید سیستان و بلوچستان پارسال مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های استان به جهت رفع مشکلات آنی واحد ایجاد شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.