سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزودن ۱۴هزار تخت به بیمارستان های کشور

وزیر بهداشت گفت: در یک سال گذشته میزان تخت‌های آی. سی. یو به دو برابر افزایش یافته است و تا پایان مرداد ۱۴هزار تخت به بیمارستان‌های کشور افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سعید نمکی وزیر بهداشت ظهر امروز (سه شنبه یکم تیر) در مراسم بهره برداری از بیمارستان شهرستان مرزی مراوه تپه گفت: امروز در مراوه تپه در خدمت مردم عزیز هستیم و با کار خیرمندانه بنیاد علوی که در مجموعه بنیاد مستضعفان انجام دادند شاهد افتتاح بیمارستان ۶۴ تختی بودیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: این بیمارستان در یکی از محرومترین نقاط مرزی استان گلستان به بهره برداری رسیده و تمامی بخش‌های مورد نیاز استان را دارد.

نمکی یادآور شد: این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های منطقه برای خدمت رسانی به مردم به شمار می‌رود.

او افزود:  تا پایان مرداد امسال حدود ۱۴ هزار تخت به مجموعه تخت‌های بیمارستانی کشور افزوده می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: در طول یک سال گذشته و ایام کرونا میزان تخت‌های آی. سی. یو به دو برابر افزایش یافته است و به حدود یک هزار و ۴۰۰ پروژه بهداشتی شامل خانه بهداشت، مراکز جامع سلامت و مراکز زایمانی تا پایان مرداد ماه افتتاح می‌شود.

۷ بیمارستان در گلستان در حال ساخت است

هادی حق شناس استاندار گلستان هم گفت: حدود هفت بیمارستان در دست ساخت در سطح استان گلستان داریم.

استاندار گلستان به ایجاد بیمارستان‌ها در تمامی شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: از جمله این طرح ها، ساخت بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی در گرگان است که امیدواریم در سال جاری برخی از این طرح‌ها به بهره برداری برسد.

حق شناس یادآور شد: با اجرای این طرح‌های بیمارستانی دو هزار و ۲۰۰ تخت در سطح استان گلستان ایجاد خواهد شد.

او افزود: با افتتاح این میزان تخت بیمارستانی از میانگین کشوری که به ازای هر نفر یک تخت در نظر گرفته شده عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام / ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.