سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست جمعیت وفاق ملی بحرین برای اجرای اصلاحات سیاسی

جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین، اجرای اصلاحات سیاسی مبتنی بر حفظ حقوق برابر مردم در این کشور را خواستار شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از المنار، جمعیت اسلامی وفاق ملی که مخالف رژیم آل خلیفه است روز دوشنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد که انجام اصلاحات سیاسی فراگیر و بنیادی در بحرین یک نیاز ضروری است، چون جامعه از رویکرد آل خلیفه در منزوی کردن گسترده و هدفمند مردم رنج می‌برد.

در این بیانیه آمده است: رژیم آل خلیفه به همه شیوه‌های سرکوب، خفقان و اعمال فشار در امرار معاش و امنیت شهروندان و ارایه خدمات به آن‌ها متوسل می‌شود تا از انتقاد و بازخواست شدن از سوی مردم جلوگیری کند.

جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین تاکید کرد: نهاد‌های قانون اساسی در بحرین به بخش‌های ضعیف، ناتوان، بی ثبات و فاقد اعتماد به نفسی تبدیل شده است که خود اذعان می‌کنند نهاد‌های صوری هستند.

بر اساس این بیانیه، بحرین به یک طرح جامع سیاسی مبتنی بر اجماع سیاسی و اجتماعی نیاز دارد که در آن همه شهروندان از نظر حقوق و وظایف برابر باشند و همه با مشارکت سیاسی واقعی و عدالت اجتماعی در ساختن کشور خود نقش داشته باشند و ثبات واقعی مبتنی بر آزادی‌ها فراهم شود که این وضعیت از طریق دموکراسی واقعی، تفکیک قوا و ساختن کشوری بر اساس حقوق شهروندی برابر محقق می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.