سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۲ مگاوات برق در مهاباد مصرف شد

مدیر توزیع برق مهاباد گفت: اوج مصرف برق در مهاباد به ۶۲ مگاوات رسید.

جلال زایر مدیر توزیع برق مهاباد با بیان اینکه امسال ۶۲ مگاوات برق در مهاباد مصرف شده است، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: این مقدار پیک مصرف در این شهرستان با افزایش درجه دمای هوا صورت گرفته و انتظار می‌رود تمامی ادارات، نهادها، مؤسسات و دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با اداره توزیع برق در ساعات اوج بار داشته باشند.

زایر افزود: مشترکان برق مصرفی با کاهش حداقل ۱۰% درصد در ساعات اوج بار ضمن برخورداری از پاداش همکاری، می‌‍توانند از خاموشی برق جلوگیری کنند.

او ادامه داد: با توجه به افزایش دمای هوا و به دنبال آن افزایش برق مصرفی، به منظور مدیریت بار شبکه و جلوگیری از مدیریت اضطراری بار، از عموم مشترکان در تمامی بخش‌ها درخواست می‌شود تا با مدیریت مصرف برق به‌ویژه در ساعت‌های اوج بار ۱۲ تا ۱۶ و ۲۰ تا ۲۳ کارکنان صنعت برق را در ارایه هرچه بیشتر خدمات و تأمین برق پایدار یاری کنند.

این مقام مسئول با اشاره به راهکار‌های ساده برای کاهش مصرف برق، اذعان کرد: در کولر‌های آبی تا حد امکان باید از دور کند استفاده شود و دمای مناسب برای تنظیم ترموستات در کولر‌های گازی نیز بین ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتی‌گراد باشد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.