سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمپاشی مزارع کردستان علیه آفت سن غلات

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در سال زراعی جاری تا پایان خرداد ماه ۴۵۴ هزار و ۲۱ هکتار از مزارع گندم و جوکردستان علیه آفت سن غلات سمپاشی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدفرید سپری رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه عملیات مبارزه با آفت سن غلات در مزارع گندم و جو استان به پایان رسید، اظهار داشت: تا پایان خرداد سال جاری ۱۷۶ هزار و ۹۳۲ هکتار از مزارع استان علیه مرحله سن مادر و ۲۷۷ هزار و ۸۹ هکتار علیه پوره سن غلات مبارزه شیمیایی انجام شده است.

او اضافه کرد: از مجموع ۴۵۴ هزار و ۲۱ هکتار اراضی استان که برای مبارزه با آفت سن سمپاشی شده چهار هزار و ۹۵۲ هکتار جو و مابقی گندم بوده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: بیشترین سطح مبارزه شیمیایی انجام شده مربوط به شهرستان‌های بیجار با ۱۸۱ هزار و ۱۹۰ هکتار، قروه با ۶۵ هزار هکتار، دیواندره با ۶۳ هزار و ۴۹۰ هکتار و دهگلان با ۵۸ هزار و ۲۸۱ هکتار است.

سپری یادآور شد: کمترین سطح مبارزه با آفت سن غلات هم در شهرستان‌های سروآباد با ۵۴ هکتار، مریوان یک هزار هکتار و بانه هم یک هزار و ۳۰ هکتار انجام شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.