سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانه مسافر غیرمجاز در مریوان پلمب شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مریوان گفت: با حکم مقام قضایی یک واحد خانه مسافر متخلف و غیرمجاز در مریوان پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فریاد حدادیان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مریوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حفظـ امنیت و سلامت گردشگران ورودی به این شهرستان، پس از شناسایی این واحد متخلف با حکم مقامات قضایی، یک خانه مسافر غیرمجاز پلمب شد.

او افزود: این اداره با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی علاوه بر پلمب واحد غیرمجاز به بیش از ۲۰ نفر دیگر تذکر کتبی مبنی بر عدم فعالیت و پذیرش و اسکان غیرقانونی مسافر داده است.

رییس اداره میراث فرهنگی مریوان با اشاره به اینکه از آنجایی که فعالیت خانه مسافر در این شهرستان غیرقانونی بوده و بار‌ها در خصوص عدم فعالیت این واحد‌های غیرمجاز تذکراتی کتبی و شفاهی داده شده است، اضافه کرد:، اما گاهی اوقات مشاهده می‌شود که هنوز عده‌ایی اقدام به پذیرش مسافر و مهمان می‌کنند که این اداره بنا به وظیفه و رسالت اداری اقدام به طرح شکایت کرد و با استناد به حکم مقامات قضایی وارد عمل شده و با جدیت تمام با واحد‌های غیرمجاز برخورد کرد.

او یادآور شد: طرح برخورد با متخلفین در این حوزه کماکان ادامه دارد و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز افرادی در زمینه، ضمن برخورد با مالکان برای طی مراحل قضایی به دادگستری شهرستان معرفی خواهند شد.

مریوان با دارا بودن دریاچه زریبار و کوه و دشت‌های سرسبزی که پیرامونش را فرا گرفته‌اند، مانند انگشتری است که دریاچه زریبار به عنوان بزرگ‌ترین چشمه آب شیرین دنیا این شهر را به مقصد گردشگران بسیاری تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.