سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلستان، رتبه اول مهرواره محله همدل

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از رتبه نخست گلستان در طرح مهرواره محله همدل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: علی رغم سم پاشی‌های دشمنان برای مایوس کردن مردم، حضور پای صندوق‌های رای و شرکت در انتخابات حاکی از امید مردم به تحول در همه عرصه‌ها به ویژه اقتصادی است.

گرزین با اشاره به هفته تبلیغ گفت: خبرنگاری شغل مقدسی است و این قشر یکی از موثرترین افراد در جامعه هستند چرا که نگاه خبرنگاران به اتفاقات، فرهنگ ساز و جریان ساز است.

او با اشاره به ۱۰۰ برنامه شاخصی که طی هفته تبلیغ و اطلاع رسانی در گلستان برگزار می‌شود، گفت: اختتامیه جشنواره ملی و مجازی قرآن پر نور، جشن تکلیف ۸۰ دختر محلات حاشیه نشین، تجلیل از روحانیون جهادی فعال در ایام کرونا و مواسات، اختتامیه طرح ایده پردازی مهندسی اجتماعی و افتتاحیه نمایشگاه قرآن از جمله این برنامه‌ها است.

گرزین گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ما از سال ۱۳۹۹ این است که مسائل و مشکلات محلات را بر اساس زیست بوم همان منطقه و بر اساس ظرفیت‌های همان محل حل کنیم.

او افزود: بر همین اساس مهرواره محله همدل را راه اندازی کردیم که بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در این پویش شرکت کردند و گلستان دارای رتبه اول کشور در این طرح است.

انتهای پیام/ف/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.