سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبر خوش رضایی برای کاروان پارالمپیک ایران

با اعلام سرپرست کاروان پارالمپیک کشورمان مشکل خرید بلیت برای ورزشکاران پارالمپیکی حل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان ورزشی پارالمپیک ایران که قرار است شهریور ماه در توکیو به مصاف حریفان خود برود، در فاصله چند ماه مانده به اعزام ورزشکاران پارالمپیکی کشورمان با مشکل تخصیص بودجه دست و پنجه نرم می‌کرد. موضوعی که برنامه‌ریزی‌های اجرایی و اعزام ورزشکاران جانباز و معلول به پارالمپیک را دچار مشکل کرده بود.

حالا خبر می‌رسد سازمان برنامه بودجه و خزانه داری کشور بودجه مورد نظر را به حساب کمیته پارالمپیک واریز کرده است تا عوامل اجرایی و همچنین سرپرست کاروان بتوانند اقدامات لازم برای تهیه بلیت و دریافت روادید ورزشکاران پارالمپیکی را انجام دهند.

هادی رضایی سرپرست کاروان پارالمپیک در گفت و گو با خبر نگار ما در این خصوص گفت: روز گذشته خزانه داری کشور بودجه مورد نظر را به حساب کمیته پارالمپیک واریز کرد و من هم به عنوان سرپرست از امروز صبح اقدام به انجام کار‌های کاروان پارالمپیکی اعم از تهیه روادید و بلیت برای توکیو کرده‌ام.

او افزود: با هماهنگی‌های انجام شده و واریز بودجه مورد نظر به حساب کمیته ملی پارالمپیک مشکل خرید بلیت و تهیه روادید برای کاروان پارالمپیک حل شده است، اما این پایان حمایت مالی برای کاروان پارالمپیک کشورمان نیست و امیدوارم مرحله بعدی بودجه پارالمپیک توکیو هم به دستمان برسد تا بتوانیم کار‌های ورزشکاران پارالمپیکی را به موقع انجام دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.